Antena Căutare

Udrea trece frunza lui Flutur

Proaspat sosita in tara de la Paris, Elena Udrea, ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, incearca sa paseze raspunderea in privinta frunzei buclucase din logoul noului brand de tara al Romaniei.

Udrea a explicat ca rolul sau este doar de a asigura cadrul legal si ca, desi in opinia sa personala "exista similitudini evidente" intre frunza din logo si simbolul folosit de o companie britanica de transport, expertii trebuie sa se pronunte asupra desenului.

"Dumneavoastra sunteti cei care vor decide. Asa cum veti decide, noi asa vom proceda", s-a adresat Udrea reprezentantilor consiliului, din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lantului hotelier Continental, si fostii secretari de stat in Ministerul Turismului Lucia Morariu si Nicu Radulescu.

Ea a repetat ca institutia pe care o conduce nu va face nici o plata daca se va dovedi ca desenul logoului pentru noul brand turistic al Romaniei nu este original. Astfel ca acum toata greutatea deciziei in privinta brandului de tara este pe umerii comisiei ministeriale de la institutia condusa de Udrea.

La comisie a participat si pedelistul Gheorghe Flutur, presedintele Consiliului Judetean Suceava. Flutur a declarat inaintea sedintei ca nu ar trebui sa renuntam la frunza. "De ce sa renuntam? Noi, romanii, ne taiem mereu singuri craca", a spus Flutur. In acelasi timp, Elena Udrea s-a rezumat sa spuna ca doar frunza este singura problema a logoului si ca, pe toata durata, proiectul a fost perfect legal si transparent.

Consiliul de Brand a recomandat pastrarea frunzei din identitatea viziuala a brandului turistic si eventual modificarea usoara a acesteia, a declarat Paul Marasoiu, membru al Consiliului.

"Consiliul de Brand e pe deplin de acord cu solutia propusa de THR-TNS si isi asuma pe de-a-ntregul concluziile procesului de creare a brandului. Avand in vedere similitudinile dintre cele doua frunze, este in derulare un proces juridic de evaluare a acestei situatii", a spus Marasoiu.

El a adaugat ca, in cele cateva ore de dezbateri, Consiliul a derulat intreg procesul de creare a brandului si nu a gasit nici un viciu, fiecare etapa a cercetarii de piata desfasurandu-se in perfecta cunostinta de cauza.

"Vom pastra, cu mici imbunatatiri, aceeasi structura incat sa iesim de sub orice forma de amenintare juridica", a precizat Marasoiu. El a subliniat ca, daca nu vor aparea probleme din punct de vedere juridic, frunza va fi pastrata in forma de acum. "Daca pot aparea probleme legale, logoul poate fi usor alterat", a adaugat el.

Tot articolul, in Jurnalul National

FMI a cerut legea pensiilor, Guvernul a spus ca parlamentarii sunt in vacanta... Basescu: Nu e de ajuns sa disponibilizam 74.000 de bugetari...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x