Antena Căutare

"Putem mări prețul ori de câte ori dorim." Comercianții lasă la o parte orice jenă

Isteria generală cauzată de amenințarea noului coronavirus îi face pe unii comercianți să lase la o parte orice simț civic și profită la maximum de vulnerabilitatea oamenilor, din dorința nestăpânită pentru bogăție.

"Putem mări prețul ori de câte ori dorim." Comercianții lasă la o parte orice jenă
Prețuri exorbitante

Isteria generată de amenințarea noului coronavirus a făcut din comercianții țării noastre oameni lipsiți de scrupule.

După ce măștile chirurgicale au dispărut mai întâi din farmacii, pe internet au ajuns să coste 15 lei bucata, deși până de curând acestea nu valorau decât 70-80 de bani, iar firmele care comercializează dezinfectat sau orice produs de igienă destinat prevenirii virușilor, au decis să profite de panica românilor.

„Am fost revoltată. Am comandat inițial două bidoane, apoi am mai comandat și pentru alte familii, m-am gândit să cumpăr și pentru copii, să ducă la școală. Am căutat pe google, pe toate site-urile prețul era 49 RON, la ei am găsit cel mai ieftin. "

Citește și: 10 sfaturi ale Ministerului Sănătății pentru a ne proteja de coronavirus

"Am comandat şase bucăți și i-am întrebat când livrează comanda, dar mi-au răspuns că s-a anulat comanda. Când i-am întrebat de ce, nu mi-au răspuns. M-am întors pe site și mi-am dat seama de ce nu răspundeau: modificaseră prețul de la 35 RON, la 1.400 RON. Când le-am atras atenția că e o majorare exagerată, au mers și mai departe cu obrăznicia și mi-au scris că pot face și 4.500 RON”, a relatat Gabriela pentru jurnalul.ro.

Citește și: Coronavirusul, prezis într-o altă carte! Autoarea, avertisment cutremurător pentru oameni! Ce urmează: „Se întâmplă în zece ani”

"Am avut un șoc, am crezut că nu văd bine. I-am contactat din nou, le-am transmis că nu e în regulă să îmi anuleze comanda. Noul răspuns m-a revoltat și mai tare: «Putem mări prețul ori de câte ori dorim. Nu suntem organizație non-profit»”.

Bucureşteanca mai spune că a făcut şi o reclamaţie la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

„Sper să ia cineva măsuri. Am făcut și reclamație la ANPC. Nu e normal să fim tratați în bătaie de joc. Am mai avut probleme la comenzi online și pe alte site-uri, dar niciodată nu mi s-a întâmplat să primesc un asemenea răspuns”, precizează femeia.

Coronavirus România. Câți bani primești dacă ești angajat și intri în carantină sau izolare la domiciliu... Reacția unui medic psihiatru legată de imaginile în care românii golesc rafturile supermarketurilor: "Populația coo...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 7, 23 martie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Dianei Matei
Hello Chef sezonul 7, 23 martie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Dianei Matei Sambata, 23.03.2024, 15:30
Ai Formula 1 în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x