Antena Căutare

E simplu să faci fapte bune la concursul Creative Challenge by Kaufland

Toată familia se reunește de Crăciun - petrecem, cântăm, discutăm și o luăm de la capăt. Dar când aromele mesei de Crăciun ne amețesc, borcanul cu biscuiți se golește în secret și toată casa este plină de delicatese, putem recunoaște sincer că cel mai frumos lucru de Crăciun este ceea ce ne aduce pe toți împreună: pofta de voie bună.

E simplu să faci fapte bune la concursul Creative Challenge by Kaufland

Și ce frumos e să dăruiești în perioada sărbătorilor de iarnă! Dar cu toții ne bucurăm și atunci când primim. Cu concursul Creative Challenge by Kaufland, pentru fiecare înscriere la concurs, Kaufland donează câte un pachet cu produse de îngrijire personală și de uz casnic, rechizite, alimente de bază, dulciuri, fructe și îmbrăcăminte de iarnă. Beneficiarii pachetelor vor fi familii în situație de risc din toată țara, care fac parte din programul Our Big Day Out.

In plus, tu poti castiga 2.500 euro.

Înscrie-te la concursul Kaufland pana pe 24 decembrie pe www.kaufland.ro/creative, iar talentul tău îți poate aduce un premiu în valoare de 2.500 euro. Ce înseamnă pentru tine Poftă de Crăciun?

Ce trebuie să faci?

Articolul continuă după reclamă
  1. Realizează un proiect tip fotografie, text sau video prin care să exprimi într-un mod creativ ce înseamnă Poftă de Crăciun. Materialul poate fi o poezie, un dans, o pictură, o fotografie, un cântec, dar fără a te limita la acestea, și trebuie să conțină cel puțin un element descriptiv Kaufland (ex. logo, magazinul Kaufland, un produs marcă proprie, cuvântul Kaufland etc).

  2. Încarcă proiectul tău pe profilul personal de Facebook/Instagram sau pe canalul personal de Youtube. Folosește în descriere #CreativeChallenge și tag @kauflandromania pentru postările pe Facebook/Instagram.

  3. Completează formularul de pe site-ul www.kaufland.ro/creative cu datele tale personale și linkul public din Youtube, Facebook sau Instagram pentru a vedea proiectul tău.

Cum se vor alege câștigătorii

Etapa I: Între 24 decembrie - 08 ianuarie, patru membri ai echipei Marketing Kaufland vor evalua toate înscrierile și vor alege 15 dintre acestea pentru fiecare categorie de înscriere, respectiv Youtube și Facebook/Instagram.

Etapa II: Între 11-22 ianuarie 2021, cele 30 proiecte alese de către juriul intern vor fi făcute publice pe pagina oficială de Facebook Kaufland Romania. Acestea vor fi supuse votului publicului printr-un sistem de vot prin SMS.

Ce poți câștiga?

La acest concurs se vor acorda premii astfel:

Locul I: Câștigătorii celor mai votate lucrări pentru fiecare categorie vor primi câte 2.500 euro fiecare.

Locul II: Câștigătorii lucrărilor care s-au clasat pe locul al doilea pentru fiecare categorie vor primi câte 1.500 euro fiecare.

Locul III: Câștigătorii lucrărilor care s-au clasat pe locul al treilea pentru fiecare categorie vor primi câte 1.000 euro fiecare.

Mențiuni: Cei 24 finaliști care nu s-au clasat pe primele trei locuri vor primi câte 500 lei sub formă de bonuri cadou Kaufland.

Concursul se desfăşoară în perioada 1-24 decembrie 2020. Pentru mai multe detalii legate de desfășurarea concursului, vezi regulamentul concursului pe www.kaufland.ro/creative

Studiu eJobs: Care sunt principalele așteptări pe care le au angajatorii de la 2021... Vaccinul anti-coronavirus: Când este disponibil pe piața din România și cine sunt primii vaccinați. Anunțul Președintelu...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego Sambata, 21.12.2024, 14:53
NBA Christmas Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x