Căutare Live

Incredibil! Un ingredient folosit în mâncare a fost găsit în meteoriții căzuți pe Pământ. „Este remarcabil”

Meteoriții care s-au prăbușit pe Pământ în urmă cu miliarde de ani conțineau zahăr, conform cercetătorilor, care susțin ideea că asteroizii conțin elemente vitale pentru viață.

Un ingredient comun din mâncare a fost găsit în meteoriții căzuți pe Pământ

O echipă de oameni de știință a descoperit zahăr "bio-esențial" în meteoriți, dar și alte elemente importante din punct de vedere biologic, potrivit unui comunicat NASA.

Asteroizii sunt "părinții" meteoriților. Conform anumitor teori reacțiile chimice care au loc în interiorul asteroizilor pot crea anumite elemente esențiale vieții.

Cercetătorii u analizat trei meteoriți, înclusiv unul care s-a prăbușit în Australia în anul 1969. Aceștia au găsit zaharuri precum arabinoză și xiloză, dar cea mai importantă descoperire a fost riboza.

Riboza este o componentă care are un rol uriaș în biologia umană. Componenta chimică există în moleculele ARN (acid ribonucleic) și trimite mesaje de la ADN pentru a crea proteine în corpul uman, potrivit comunicatul NASA.

"Este remarcabil faptul că o moleculă atât de fragilă precum riboza a fost găsită într-un material atât de vechi", a declarat Jason Dworkin, unul dintre cercetătorii care au participat la studiu.

Așa îți golesc escrocii cardurile! "Bucla Libaneză" te lasă fără bani în cont și nu vei ști ce s-a întâmplat!... Copilă de 12 ani, găsită fără suflare în pat, la câteva ore după ce părinții au sunat la Ambulanță: „Tremura toată și o ...
Parteneri
De ce mint oamenii. 4 motive explicate de psihologi
Se spune că minciuna are picioare scurte, iar acest lucru nu poate fi departe de adevăr. Există nenumărate motive pentru care multe persoane aleg să omită adevărul. Experții au încercat să afle de ce mint oamenii și să claseze principalele motive astfel încât să ne fie mai ușor să ne dăm seama de intențiile persoanei cu care purtăm o discuție.
Catine.ro