Live acumNeatza cu Razvan si Dani
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

Lista de alimente ce te protejează împotriva COVID-19! Brânza cu mucegai, între ele! „Pacienții care au murit nu aveau în corp vitamina ce se găsește în acestea”

Câteva alimente ar putea proteja oamenii împotriva noului coronavirus, deoarece conțin vitamina K – una ce le lipsea unor pacienți care au murit sau au fost admiși la terapie intensivă, cu COVID-19.

Lista de alimente ce te protejează împotriva COVID-19! Brânza cu mucegai, între ele! „Pacienții care au murit nu aveau în corp vitamina ce se găsește în acestea”

Hepta

Cercetătorii care studiază pacienţii care au fost internaţi la spitalul Canisius Wilhelmina din oraşul olandez Nijmegen au explicat beneficiile vitaminei K după ce au descoperit o legătură între această deficienţă şi cele mai grave efecte ale coronavirusului.

Potrivit specialiștilor, pacienţii care au murit sau au fost admişi la terapie intensivă cu COVID-19 s-au dovedit a fi deficienţi de vitamina K, ce se găsește în unele alimente, crescând speranţa că schimbarea dietetică ar putea fi o parte a răspunsului la combaterea acestei pandemii.

Citește și: Preziceri sumbre pentru omenire! Copilul-geniu, care a uimit lumea și a prezis coronavirusul, anunță alte catastrofe ce urmează să se întâmple în curând!

Covid-19 provoacă coagularea sângelui şi duce la degradarea fibrelor elastice din plămâni. Vitamina K, care este ingerată prin alimente şi absorbită în tractul gastro-intestinal, este esenţială pentru producerea de proteine ​​care reglează coagularea şi pot proteja împotriva bolilor pulmonare.

Cercetătorii olandezi caută acum finanţare pentru un studiu clinic, dar doctorul. Rob Janssen, un om de ştiinţă care lucrează la proiect, a spus că, în lumina rezultatelor iniţiale, va încuraja un aport sănătos de vitamina K.

Ce alimente ar putea proteja oamenii împotriva COVID-19, datorită vitaminei K

Vitamina K se găsește în alimente vegetale ca: legumele din familia verzei (adica unele legume crucifere), kalele, spanacul, frunzele de nap, varza de Bruxelles, broccoli, sparanghelul, laptucile (salata verde), varza murată, boabele de soia, fasolea edamame, murăturile, dovleacul, semințele de pin, afinele, fasolea verde, prunele, kiwi, uleiul de boabe de soia, avocado, mazărea verde, varza, pătrunjelul proaspăt, frunzele de sfeclă.

Citește și: Trebuie să renunțați imediat, aceste alimente sunt nocive pentru corpul vostru

Există și anumite alimente de origine animală ce conțin procente mari de vitamina K. Printre acestea se află: ficatul de vită, cotletele de porc, carnea de pui, pasta din ficat de gașcă, brânzeturile țări/solide, brânzeturile moi, baconul, carnea de vită tocată, ficatul de porc, pieptul de rată, rinichii de vită, ficatul de pui, gălbenușul, brânza cheddar, brânza cu mucegai albastru, laptele integral, untul, smântâna. Un alt aliment ce conține vitamina K este miso, celebrul preparat culinar japonez.

Recomandari