HomeNewsSocialCum să petreci o vacanță de vis fără niciun ban? O tânără din America are răspunsul:a falsificat o întreagă călătorie în Bali cu poze făcute în Ikea
Cum să petreci o vacanță de vis fără niciun ban? O tânără din America are răspunsul:a falsificat o întreagă călătorie în Bali cu poze făcute în Ikea
Natalia Taylor este influencer și are peste 950,000 de urmăritori pe YouTube și 322,000 pe Instagram. Aceasta a falsificat o întreagă excursie în Bali prin poze pe care și le-a făcut în Ikea. Aceasta-și motivează gestul și spune că a fost un experiment social.
Publicat: Vineri, 21 Februarie 2020, 17:07 |
Actualizat Vineri, 21 Februarie 2020, 17:08
Tânăra și-a falsificat întreaga excursie cu ajutorul mobilierului din Ikea
Natalia Taylor a înscenat o întreagă călătorie în Bali cu ajutorul unor poze făcute în Ikea. Tânăra a postat o serie de fotografii pe Instagram, toate realizate în magazinul Ikea, cu locaţia Bali, Indonezia.
Pentru a-şi face călătoria falsă cât mai credibilă, aceasta a adăugat şi poze de pe internet cu peisaje din Bali.
„Regina a sosit”, a scris Natalia Taylor alături de primul set de poze, adăugând hashtag-ul #Bali. În secţiunea de comentarii, mulţi urmăritori păreau să creadă povestea prezentată de tânără în imagini, în timp ce alte persoane, mai atente, au remarcat etichetele Ikea şi au demascat minciuna.
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările
Articolul continuă după reclamă
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările
Într-un videoclip postat pe YouTube, Natalia Taylor spune: „Ideea mea era să testez dacă expresia 'Fake it till you make it'/'Prefă-te până devine adevărat' este reală și aplicabilă.”, adăugând că şi-a supus urmăritorii unui test. „Nu credeţi tot ce vedeţi pe Internet.Mulți oameni se prefac pe internet că trăiesc o viață care de fapt nu are nicio legătură cu realitatea.”, a avertizat ea.
Tânăra nu este primul influencer care își supune publicul unui astfel de experiment: Gabbie Hanna și-a înscenat întreaga experiență din cadrul festivalului Coachella. S-a folosit de Photoshopși a reușit să păcălească mai mult de 3 milioane de urmăritori.
Hanna a detaliat într-un videoclip postat pe YouTube că întreaga experiență a festivalului este una stresantă și că "se simte ca o muncă extenuantă pentru ceva de care de fapt nu te bucuri", așa că a decis să profite de beneficiile ambelor lumi: s-a ales cu poze de la Coachella fără să petreacă ore în șir în așteptarea unui taxi care să o transporte de la festival la cazare.
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările
Click aici pentru a urmări întregul proces:
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările
INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările