Pe 20 noiembrie 1999, la Monaco, se sarbatorea pentru prima data ziua “Drepturilor Copiilor”. Atunci, tinerii economisti au pus bazele unei “alergari”. Cele 12.000 de trasee s-au transformat in 9000 de km, iar “alergarea” in maraton. Au luat parte 750 de persoane si s-au strans 15.300 de euro pentru copiii neajutorati.
In fiecare an, “No Finish Line” a adunat mai multi kilometri, oameni si bani. Toti din pasiune pentru sport si dragoste pentru copii.
Cum se strang banii
Principiul e unul destul de simplu: 1 euro pentru fiecare kilometru parcurs. Din totalul de participant, organizatiile care doresc sa sponsorizeze isi aleg concurentii si ii adauga in echipa lor. La final, fiecare plateste pentru cat a alergat. Cu cat mai mult, cu atat mai bine. Pentru sanatate, dar si pentru cei saraci.
Restul banilor sunt stransi din cele patru tipuri de colaborari pe care le accepta “No Finish Line”. Pentru fiecare donatie, primesti publicitate si bilete le “NFL Dance”, petrecerea de final, atinsa de jazz, hip-hop, dans contemporan si balet.
Cifrele vorbesc de la sine
In cele 12 editii de pana acum, “No Finish Line” a strans 37.635 de persoane la start. Donatii? Putin peste un milion de euro. Pentru cei comozi, anuntam 971.784 km alergati. Da, alergati!
In 2012, la a 13-a editie, sunt asteptati peste 7.000 de participanti. Sub aureola bucuriei vor fi alergati 230.000 km. Si n-am gresit zerourile. In cele 8 zile de concurs, Principatul va fi luminat de culorile curcubeului. Cate una pentru fiecare serie de alergat. Un fel de mangaiere a destinului.
“No Finish Line” se bucura si de sustinerea Printului Albert al II-lea si a Printesei Stephanie de Monaco, sponsorul oficial al evenimentului. Pe 17 noiembrie 2012, pe podul Hercules, Printul Albert a dat startul editiei a 13-a. O noua runda a viselor frumoase.