Simona Halep a iscat o telenovelă mondială odată cu problema legată de sponsorul tehnic de echipament. După ce contractul cu cei de la Adidas i-a expirat la finele lui 2017, iar în debutul acestui sezon nu a îmbrăcat hainele niciunului brand, fostul lider WTA pare că, în sfârșit, ar fi ajuns la un acord cu o mare companie mondială de echipamente sportive.
Imediat după ce și-a încheiat contractul cu nemții de la Adidas, Simona Halep a evitat să apară la antrenamente sau oriunde în public cu echipament sportiv branduit. În multe dintre ocazii, ea ales articole vestimentare ale fostului sponsor, dar cu logo-ul destul de ascuns.
Ieri seară însă, la aterizarea la Cluj Napoca, acolo unde a venit să-și susțină colegele din echipa de Fed Cup, Simona Halep a apărut în fața presei și a fanilor purtând cât se poate de vizibil haine ale americanilor de la Nike. Pe sub haina de culoare neagră, romanca a ales să îmbrace un tricou alb pe care scria cu litere mari numele producatorului american, iar pe pantaloni era cat se poate de vizibil logo-ul Nike.
Un utilizator de Twitter a imortalizat momentul care ar putea reprezenta prima apariție a Simonei cu noul sponsor.
De curând, la un eveniment auto la care a participat și Simona Halep, omul de afaceri Ion Țiriac a anticipat faptul că Simona și-ar fi găsit un nou sponsor.
”Întrebaţi-o! Stau la poartă acolo. Trebuie doar să aleagă. Putea în prima zi, a doua zi. Cred că a venit timpul să aleagă şi cred că o şi face”, a spus Ion Ţiriac, la gala auto pe care a organizat-o sâmbătă şi la care a fost prezentă şi Simona Halep.
Mai mult ca sigur, Simona Halep își va anunța noul sponsor tehnic în următoarele zile, urmând ca la turneul de la Doha, ce se desfășoara săptamana viitoare, să joace în echipamentul noii firme.