Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 au primit sponsorizare în valoare de peste trei milioane de dolari, de trei ori mai mult decât orice jocuri de vară anterioare.
Șeful Comisiei de coordonare a IOC la Tokyo, John Coates, a declarat că acordurile locale de sponsorizare au fost de până la 62 de companii pentru toate cele trei niveluri de aranjamente de sponsorizare.
Cetățenii din Japonia s-au grăbit să achiziționeze bilete pentru Jocurile Olimpice din 2020, peste 7,5 milioane de persoane s-au înscris pentru a achiziționa bilete prin intermediul unui sistem de loterie.
Vor fi puse spre vânzare 7,8 milioane de bilete, dar 20-30% dintre acestea sunt rezervate pentru clienți și sponsori.
Jocurile Olimpice din Londra 2012 au primit sponsorizare în valoare de aproximativ 1,1 miliarde de dolari de la sponsorii locali, în timp ce Rio de Janeiro în 2016 a depășit Londra deși conturile finale nu sunt exacte.