Emisiunea găzduită de nea Mărin a fost din nou lider absolut de audiență, pe toate segmentele de public. În minutul de aur al producției, 22:07, nu mai puțin de 2.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii țări urmăreau „Poftiți pe la noi!”, iar pe publicul comercial Antena 1 înregistra 12,8 puncte de rating și 30,9% din cota de piață.
În intervalul orar 20:30 – 22:24, atunci când a fost difuzată emisiunea „Poftiți pe la noi!”, Antena 1 a obținut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 8,9 puncte de rating și 24,3% cotă de piață, în timp ce ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 6,5 puncte de rating și 17,8 procente din cota de piață.
Cu o medie de 7,2 puncte de rating și 16,2 procente din cota de piață a condus aseară Antena 1 și pe publicul din mediul urban, iar ProTv, următorul clasat, a avut 6,2 puncte de rating și 14% cotă de piață.
Clasamentul este în favoarea Antenei 1 și la nivelul întregii țări, unde postul din Băneasa a condus cu o medie de 6,7 puncte de rating și 15,9% cotă de piață. ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a înregistrat 5,8 puncte de rating și 13,7% cotă de piață.
Mai mult decât atât, ieri, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, reluarea emisiunii „Poftiți pe la noi!” a fost lider de audiență, surclasând emisiunea „Trăiește-ți vara!”, difuzată de ProTv.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 5 august 2014