Ediția de ieri a emisiunii „Poftiți pe la noi!” a fost lider de audiență și s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și la nivelul întregii țări.
În minutul de aur al producției, 22:24, aproape 2.000.000 de români erau cu ochii pe Antena 1.
Astfel, în intervalul orar 20:30 – 23:13, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obținut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani 8,2 puncte de rating și 22,8% cotă de piață, în timp ce ProTV, clasat pe locul al II-lea, avea 7,5 puncte de rating și 20,9 procente din cota de piață. În minutul de aur al producției, 22:24, Antena 1 obținea nu mai puțin de 12 puncte de rating și o cotă de piață de 31%.
Antena 1 a condus topul audiențelor și la nivelul întregii țări, unde a înregistrat 6,3 puncte de rating și 15,9 procente din cota de piață, iar ProTV, 6,2 puncte de rating și 15,7% cotă de piață.
Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat, în medie, 6,5 puncte de rating și 15,4% cotă de piață.