Ultima ediție din acest sezon al emisiunii „Poftiți pe la noi!” a confirmat încă o dată faptul că telespectatorii au ales să își petreacă în această vară serile de luni și marți cu Antena 1, iar ediția de ieri a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.
Nea Mărin a demonstrat ediție de ediție că omul sfințește locul și și-a consolidat poziția de amfitrion foarte îndrăgit de telespectatori. „Formatul acestei emisiuni mi se potrivește foarte bine, așa sunt eu de felul meu, un perfecționist convins. Mă bucur că telespectatorii au fost alături de noi și de munca noastră”, a declarat gazda emisiunii „Poftiți pe la noi!”.
În intervalul orar 20:30 – 22:51, atunci când a fost difuzat show-ul, Antena 1 a obținut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 8,6 puncte de rating și 23% cotă de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut un rating de doar 5,4 puncte si o cotă de piață de 14,4 procente.
Și publicul din mediul urban și-a petrecut seara la Antena 1. „Poftiți pe la noi!” a înregistrat o medie de 7,4 puncte de rating și 16,5 cotă de piață, în timp ce ProTv, clasat abia pe locul al III-lea, după Antena 1 și Kanal D, a avut 4,6 puncte de rating și 10,3% cotă de piață.
Antena 1 a fost preferată și de telespectatorii de la nivelul întregii țări, unde a condus în topul audiențelor cu 7,1 puncte de rating și 16,2 procente din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut 5,5 puncte de rating și 12,6% cotă de piață.
Primul sezon al emisiunii a fost lider de audiență
„Poftiți pe la noi!”, leadership de 100% la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani
La nivelul publicului comercial, emisiunea „Poftiți pe la noi!” nu a avut rival. Cu un leadership de 100%, emisiunea a obținut, în medie, pe întreg sezonul, nu mai puțin de 9,1 puncte de rating și 24,4% cotă de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut în tot acest timp 6,4 puncte de rating și 17,1 procente din cota de piață.
„Poftiți pe la noi!”, leadership de 100% la nivelul publicului din mediul urban
Și la nivelul publicului din mediul urban, show-ul Antenei 1 a obținut un leadership de 100%, conducând detașat în topul audiențelor cu o medie a întregului sezon de 7,5 puncte de rating și 16,9 procente din cota de piață. ProTv a înregistrat 5,8 puncte de rating și 13% cotă de piață.
„Poftiți pe la noi!”, lider și la nivelul întregii țări
La nivelul întregii țări, emisiunea Poftiți pe la noi a obținut un leadership de 83%. Pe parcursul întregului sezon, show-ul a condus în topul audiențelor cu o medie de 6,9 puncte de rating și 15,9% cotă de piață. ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a avut 6,1 puncte de rating și 14,1% cotă de piață.