- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Iulian s-a prezentat în a opta ediție a emisiunii „Rămân cu tine” de la Antena 1 și cele douăzeci de concurente au putut descoperi ce calități sau defecte are tânărul.
Atitudinea și zâmbetul au fermecat instant unsprezece din cele douăzeci de tinere, din emisiunea „Rămân cu tine”, de la Antena 1.
Iulian a venit la emisiunea Rămân cu tine ca să-și găsească jumătatea
Din filmul de prezentare am putut descoperi mai multe despre Iulian.
Iulian, la emisiunea „Rămân cu tine” de la Antena 1
"Pasiunea mea pentru mașini a început de la 4, 5 ani de când mă lua bunicul cu el. Apa pentru mine a fost o frică până la 20 de ani. Am învățat să înot, iar acum îmi place foarte mult. Lângă mine e ca într-un carusel. Sunt în așa fel încât să te fac să te simți bine cu mine. Dacă interacționăm, să fie o interacțiune sinceră între noi. O întâlnire cu mine ar putea fi ca o vizită la spa.", s-a descris pretendentul.
După ce le-a încântat pe tinere cu un freestyle senzațional, pupitrele s-au mai înroșit, dar la final, pretendentul a plecat la întâlnire cu Teodora.
Despre emisiunea „Rămân cu tine” de la Antena 1
La emisiunea „Râmân cu tine” de la Antena 1, douăzeci de femei își caută bărbatul visurilor într-un show de întâlniri provocator și plin de surprize. Fiecare dintre ele are propriile așteptări și dorinţe de la bărbatul pe care îl vor alături, iar Liviu Vârciu le va ajuta să găsească partenerul visat.
Din mai mulți potențiali parteneri care se vor prezenta în fața lor, fiecare doamnă sau domnișoară are posibilitatea să aleagă cu cine şi-ar dori să rămână! Apoi, totul ține de concurente și de tânărul ales ca să ajungă să spună clar și răspicat: „Rămân cu tine”!
În ultimii 20 de ani, formatul Take me out a fost realizat aproape pe tot mapamondul, bucurându-se de un mare succes în țări precum Marea Britanie, Germania, Danemarca, Italia, Olanda, Canada. Indonesia, Korea, Irlanda, Thailanda, Franța, Belgia, China sau Australia.