- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
A fost dezvăluită lista celor mai bine plătite vedete internaționale de pe Instagram, pe baza campaniilor plătite pe care acestea le fac cu brandurile mari. Munca de influencer a vedetelor internaționale este plătită cu bani grei, ceea ce înseamnă că pentru câteva postări acestea cer sume uriașe, care pot ajunge și până la un milion de dolari.
Brandurile investesc bani mulți și speră că în urma recomandărilor făcute de vedete vor avea parte de vânzări uriașe, care să se ridice peste sumele pe care le-au băgat în promovare.
Până nu demult, Kylei Jenner, mezina familiei Kardashian, era una dintre cel mai bine plătite vedete de pe Instagram și ocupa locul 1 în topul clasamentului. Însă, în urma noilor analize, aceasta a căzut pe locul doi, cerând 986.000 de dolari/postare, la un calibru de 223 de milioane de urmăritorim potrivit topului justjeard.
Un brand care vrea ca vedeta internațională să recomande produsele pe care le are, trebuie să-i plătească tinerei milionare 986.000 dolari pentru o singură postare pe Instagram. În acest fel, multe vedete internaționale ajung să se îmbogățească peste noapte și să strângă averi colosale.
Topul celor mai bine plătite vedete de pe Instagram
Brandurile trebuie să scoată bani grei din buzunare dacă vor să lucreze cu vedete mari precum Kylie Jenner, Dwayne “The Rock” Johnson, Kim Kardashian sau Cristiano Ronaldo. Ei se adresează unor comunități de sute de milioane de urmăritori, iar randamentul de vânzare al unui produs crește instant prin "transferul de valoare" care are loc atunci când o vedetă uriașă recomandă o apă plată, haine, niște suplimente alimentare sau un robot de bucătărie.
Citește și: Dwayne Johnson a ajuns cel mai bine plătit actor din showbiz. Cum arăta când era mic
Locul 1: Dwayne “The Rock” Johnson
Este vedeta care câștigă cei mai mulți bani din Instagram. Celebrul actor cere 1,015,000 de dolari pentru o singură postare, el adresându-se unui număr de 225 de milioane de urmăritori. Dwayne poate câștiga un milion de dolari pe zi, dacă acesta acceptă să promoveze zilnic un produs prin mai multe postări, care includ, desigur, și InstaStory-urile. Acesta câștigă sume uriașe pentru că tariful său este cel mai mare din lumea vedetelor.
Locul 2: Kylie Jenner
Kylie Jenner era, până nu demult, locul 1, însă Dwayne a detronat-o. Aceasat câștiga cei mai mulți bani pentru că tariful era cel mai mare, însă se pare că actroul a abortat altă strategie și a lăsa-o pe Kylie pe locul doi. Aceasta cere 986.000 dolari pentru o singură postare pe Instagram, adresându-se unui număr de 223 de milioane de urmăritori.
Locul 3: Cristiano Ronaldo
Este fotbalistul care câștigă extrem de mult nu doar din soprt, ci și din activitatea online. Acesta cere 889.000 de dolari pentru o singură postare, el adresându-se unui număr de 273 de milioane de urmăritori. Tariful său este mai mic, deși se adresează unui număr mai mare de urmăritori decât Kylie Jenner.
Locul 4: Kim Kardashian
Kim Kardashian, sora cea mare a lui Kylie Jenner se situează pe locul patru, cu două poziții mai jos decât tânăra milionară. Aceasta cere 858.000 dolari pentru o singură postare pe Instagram, adresându-se unui număr de 212 de milioane de urmăritori. Sora sa o depășește cu mult pe Kim la numărul urmăritorilor, aflându-se în fața sa cu 23 de milioane de followeri.
Locul 5: Selena Gomez
Cântăreața Selena Gomez se mulțumește cu locul 5 pentru că banii săi vin oricum din activitatea muzicală, însă nici cu cifrele uriașe care îi vin din Instagram nu se poate plânge. Aceasta cere pentru o singură postare 848,000 de dolari, cu 10.000 mai puțin decât Kim Kardashian. Cântăreața se adresează unui număr de 218 milioane de urmăritori.
Locul 6: Ariana Grande
Ariana Grande se adresează unui număr de 228 de milioane de urmăritori și cere pentru o singură postare 853,000 de dolari. Brandurile care vor să lucreze cu ea trebuie să stea bine la capitolul financiar și să bage bani grei în promovare.