Live acumAcces Direct
Prime Time 20:30Poftiţi pe la noi: Poftiţi la circ

"Te cunosc de undeva!", lider de audienţă în mediul urban! Aproape 2.000.000 de telespectatori au urmărit show-ul

Emisiunea "Te cunosc de undeva!", in care Raluca si Denisa de la Bambi s-au transformat in Shakira si Rihanna si au castigat, a fost lider de audienta la nivelul publicului din mediul urban.

Emisiunea "Te cunosc de undeva!", in care Raluca si Denisa de la Bambi s-au transformat in Shakira si Rihanna si au castigat, a fost lider de audienta la nivelul publicului din mediul urban.

Editia a adunat in fata micilor ecrane 1.959.000 de telespectatori din toata tara, in minutul de maxima audienta de la 21.11.


Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul urban si a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (20.30 - 23.54) o audienta medie de 9,6 puncte de rating si 20,5 % cota de piata, in timp ce Pro TV inregistra 8,2 puncte de rating si o cota de piata de 17,6 %.

In concursul transformărilor de sâmbătă, Liviu Vârciu a cantat cu taraful și a facut o demonstrație la acordeon, imitându-l pe celebrul lăutar Fărâmiță Lambru, cu al său cântec “Inel, Inel de aur”. Oana Sîrbu a fost Donna Summer și a interpretat unul dintre cele mai premiate hituri disco ale tuturor timpurilor, “Hot Stuff”, iar Cezar Ouatu a realizat o transformare de colecție în Robbie Williams. Daniel Iordăchioae, desculț și cu chitara în brațe, l-a imitat pe legendarul John Lennon cu a sa celebră piesă “Give Peace a Chance”, Lidia Buble a devenit pentru o seară cântăreața de muzică populară Niculina Stoican, Alina Eremia s-a transformat în excentrica Cyndi Lauper, iar Andrei și Kamara, de la Alb Negru, le-au imitat pe colegele lor de la Bambi.


Castigatoarele editiei au fost Raluca și Denisa Tănase, de la Bambi, care s-au transformat in Shakira și Rihanna, și au oferit un moment senzual și plin de curaj.


Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 21 martie 2015

Video