Emisiunea "Te cunosc de undeva!", cu cea de-a doua editie din cel de-al saptelea sezon al transformarilor spectaculoase, a fost sambata seara lider de audienta la nivelul publicului national si la nivelul celui din mediul urban.
Editia care a desemnat-o castigatoare pe Oana Sirbu, cu o transformare in Marina Voica, a adunat in fata micilor ecrane 1.877.000 de telespectatori din toata tara, in minutul de maxima audienta de la 21.41.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune si a a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (20.28 - 23.53) o audienta medie de 9,7 puncte de rating si 20,2 % cota de piata, in timp ce Pro TV inregistra 6,7 puncte de rating si o cota de piata de 14 %.
De asemenea, la nivelul publicului din toata tara, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 8,3 puncte de rating si o cota de piata de 17 %, in timp ce urmatorul clasat, PRO TV, obtine 7,6 puncte de rating si 15,5 % cota de piata.
Sâmbata seara, la Antena 1, Daniel Iordăchioae a cantat pentru prima oară în travesti. Cu bucle lungi și blonde, bluză vaporoasă și tocuri de 10 cm, Daniel Iordăchioae a fost, pentru câteva ore, Celine Dion. Alina Eremia a fost energicul interpret de muzica populară Benone Sinulescu, surorile Denisa și Raluca Tănase de la Bambi s-au transformat în colegii lor Andrei Ștefănescu și Kamara de la Alb Negru, in timp ce aceștia din urmă i-au imitat pe Smiley și Uzzi.
Lidia Buble a intrat în pielea Rihannei, artista ei preferată, Liviu Vârciu a cantat “Just a gigolo”, transformat în multicolorul David Lee Roth, iar Cezar Ouatu a devenit Mark Knopfler, solistul trupei Dire Straits. Castigatoarea editiei a fost Oana Sîrbu, cu o transformare remarcabila in Marina Voica.
Sursa: Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 21 februarie 2015