Atmosfera a fost tinereasca, agitata si vesela, mai ales ca media de varsta a participantilor a fost in jur de 22-23 de ani. Fetele si baietii au avut la dispozitie cate cinci minute pentru a se cunoaste pe rand si a decide daca se plac, iar ceea ce parea ca se va sfarsi intr-o ora, s-a transformat in trei ore.
Spre surpriza organizatorilor, MediaPro Distribution, nu toate fetele inscrise si-au facut aparitia, astfel ca baietii veniti s-au cam batut pe cele prezente, ajungand sa isi exprime barbatia si prin abilitatea de a se aseza inaintea altora la mesele fetelor.
Cu toate ca nu toata lumea a plecat de acolo pe perechi, a fost un eveniment bine primit de tinerii pusi pe distractie si dragoste. Numarul mare de inscrieri in competita Speed Dating a dovedit ca fenomenul cuplarii rapide are toate sansele sa devina unul popular in randul romanilor.
Spre surpriza organizatorilor, MediaPro Distribution, nu toate fetele inscrise si-au facut aparitia, astfel ca baietii veniti s-au cam batut pe cele prezente, ajungand sa isi exprime barbatia si prin abilitatea de a se aseza inaintea altora la mesele fetelor.
Cu toate ca nu toata lumea a plecat de acolo pe perechi, a fost un eveniment bine primit de tinerii pusi pe distractie si dragoste. Numarul mare de inscrieri in competita Speed Dating a dovedit ca fenomenul cuplarii rapide are toate sansele sa devina unul popular in randul romanilor.