Antena Căutare

Mihai Maniutiu vine la "Cafeneaua Critica"

Invitatul "Cafenelei critice" de joi 8 decembrie este regizorul si scriitorul Mihai Maniutiu. Unul dintre cei mai importanti oameni de teatru din Romania de azi, autor al unui lung sir de spectacole memorabile, Mihai Maniutiu este si un scriitor de anvergura: a publicat proza scurta, roman, eseuri, versuri si aforisme.

De curand, Editura clujeana bybliothek (regizorul si scriitorul fiind el insusi clujean, actualmente director al Teatrul National) a lansat o „serie de autor" Mihai Maniutiu, cu trei volume: In Balkanya, eu si ceilalti demoni (antologie de poeme si prozopoeme), Opiniile unui calator nedemn de incredere (povestiri) si Exorcisme (note eseistice si aforistice). La aceeasi editura a aparut anul trecut albumul monografic Mihai Maniutiu. Spatiul cameleonic realizat de Cristina Modreanu. Cu pornire de la toate aceste carti de si despre invitatul "Cafenelei critice", intilnirea de pe 8 decembrie va prilejui o discutie despre polivalenta sa creatie.

"Cafeneaua critica" este un proiect de dezbateri culturale pe teme de actualitate. Prima serie s-a desfasurat in anii 1990, la Cafeneaua Facultatii de Litere a Universitatii Bucuresti. De la reluarea sa in noiembrie 2008, Cafeneaua critica a fost gazduita de cluburile bucurestene The Silver Church, Club A si Club Control. De la debutul „stagiunii" 2011-2012, Cafeneaua critica a revenit la Club A si se desfasoara joia seara.

Sursa: Sapteseri

Incepe Festivalul International de Literatura Bucuresti... Afterparty „Celelalte Cuvinte – 30 de ani” in Jukebox Venue...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰