Presa internationala a anuntat ca Sony Pictures a semnat un contract in valoare de 3 milioane de dolari pentru a ecraniza biografia mult asteptata a lui Steve Jobs, co-fondatorul Apple si Pixar Animation Studios. Zvonurile privind actorul care va interpreta rolul sau numele filmului nu au intarziat sa apara, scrie International Business Times.
Luand in considerare caracteristica de baza a numelor tuturor produselor Apple, si anume litera "i" care preceda fiecare denumire, "iSteve" sau "iJobs" au fost cele mai vehiculate titluri pentru pelicula bazata pe biografia scrisa de fostul CEO CNN, actual manager al revistei Time, Walter Isaacson.
O alta varianta ar putea fi sloganul Apple lansat in 1997, "Think Different". Aceste doua cuvinte au devenit faimoase dupa ce sloganul a fost lansat pe televiziuni, dar si in varianta print. Motto-ul a devenit atat de popular, incat s-a transformat foarte repede intr-o adevarata identitate Apple, inainte de a fi inlocuit de cea de-a doua campanie, intitulata "Switch".
"An Apple Story" ar putea fi, de asemenea, o varianta pentru titlul filmului despre viata lui Steve Jobs. Cei care sustin aceasta ipoteza se bazeaza pe o analogie intre ideea de "mar" al lui Jobs si "marul lui Newton" sau "marul lui Adam".
Sursa: bloombiz.ro
Festivalul Filmului Francez, intre 21 si 28 octombrie, la Bucuresti... Obcan Havel...