Compania a retras reclamele pentru site-ul Zola, după ce grupul conservator One Million Moms a făcut presiuni în acest sens.
Grupul activist One Million Moms, proiect online al American Family Association, oponent al drepturilor persoanelor homosexuale, a făcut mai multe plângeri referitor la acele reclame şi a anunţat că reprezentanţi ai săi s-au întâlnit cu Bill Abbott, şeful companiei Crown Family Network, care deţine Hallmark, care le-a spus că reclamele difuzate din greşeală au fost scoase.
Crown Media a anunţat Zola că patru dintre reclamele sale nu vor fi difuzate, deoarece compania „nu are permisiunea să accepte materiale care sunt controversate”.
Hotărârea a atras critici în social media, unde au fost făcute mai multe apeluri la boicot.
Între cei care au criticat decizia Hallmark de a scoate reclamele s-au numărat realizatoarea de televiziune şi actriţa Ellen DeGeneres, guvernatorul statului California, Gavin Newsom, dar şi Netflix.
Hashtag-ul #BoycottHallmarkChannel, lansat de Glaad, a fost folosit în 16.000 de mesaje publicate duminică după-amiază pe Twitter.
Mike Perry, directorul executiv al Hallmark Cards, a prezentat scuze privind decizia şi a transmis că reţeaua va redifuza advertorialele: „Regretăm cu adevărat dezamăgirea provocată”.
Într-un comunicat publicat pe site, Hallmark a mai precizat că va colabora cu grupul Glaad, care luptă pentru drepturile comunităţii LGBTQ.
Sursa : news.ro
„Jumanji: The Next Level” conduce box office-ul nord-american. „Richard Jewell”, cel mai slab debut în patru decenii pen... Luna filmelor la Antena 1. Joi, 19 decembrie, ora 20:00: Filmul “Ai tăi, ai mei și ai noștri" (Yours, Mine & Ou...