Metrobranding spune povestea destinului spectaculos al celor sase branduri, altadata vedete ale epocii de aur: salteaua Relaxa, tenisii de Dragasani, bicicleta Pegas, motocicleta Mobra, becul de Fieni si masina de cusut Ileana. Au aparut aproximativ in acelasi timp, odata cu industrializarea socialista si in timp ce, in jurul fabricilor care le produceau, rasareau orase peste noapte, brandurile respective deveneau obiecte de cult in visele si in viata de zi cu zi a fiecarui roman.
Metrobranding spune povestea destinului spectaculos al celor sase branduri, altadata vedete ale epocii de aur: salteaua Relaxa, tenisii de Dragasani, bicicleta Pegas, motocicleta Mobra, becul de Fieni si masina de cusut Ileana. Au aparut aproximativ in acelasi timp, odata cu industrializarea socialista si in timp ce, in jurul fabricilor care le produceau, rasareau orase peste noapte, brandurile respective deveneau obiecte de cult in visele si in viata de zi cu zi a fiecarui roman.
Horton...
Horton...