Daca "The Washington Post" s-a rezumat doar la a da o caseta cu un scurt sinopsis plus orele de proiectie, acordand filmului doua stele si jumatate din patru, "The New York Times" a publicat o cronica intreaga, sub semnatura lui Stephen Holden, in care apreciaza prestatia frantuzoaicei Melanie Laurent, dar considera ca filmul "aspira sa fie un fel de replica franco-ruseasca la filmul Producatorii", nereusind sa fie decat o "labartare care se desira pe la cusaturi".
"Lungindu-se intre farsa satirica si sentimentalism apos", filmul abunda - scrie criticul american, in "stereotipuri venerabile", cum ar fi "rusii betivi, tigani hoti, oligarhii necinstiti si zelosii fosti membri ai aparatului sovietic de stat: cu totii sunt caricaturizati intr-o poveste ale carei multiple sub-intrigi se impiedica una de alta intr-o aglomerare haotica".
Despre Melanie Laurent, actrita lansata in industria de peste Ocean cu rolul din "Inglorious Basterds", de Quentin Tarantino, cotidianul american spune ca are o prezenta "radianta" pe ecran in mijlocul unui "mecanism subred", ea fiind cea care va "scapa turma" - pentru ca filmul mizeaza cu totul pe capacitatea ei de a ne stoarce lacrimile.
Aprecierile negative continua: "Chiar daca nu esti de acord cu premisa sa ilogica (...), iti va fi imposibil sa tratezi filmul ca pe un basm satiric. Nu ti se explica niciodata in mod satisfacator cum au facut muzicienii rost de instrumente, de vize si de haine de concert in doar doua saptamani. (...) Filmul nici macar nu pretinde ca intelege cum functioneaza lumea muzicii clasice. In seara concertului, membrii haoticului ansamblu revin in sala si incep sa cante fara sa fi avut o singura repetitie. Cu cat acest circ de film incearca sa te amuze, cu atat mai mult nimereste pe langa".
Citeste articolul integral pe hotnews.ro
Foto: hotnews.ro
Carla Bruni a primit un rol in serialul C.S.I.... Dragos Bucur, in comedia "Nasa"...