8.000 de spectatori au trăit o experienţă de neuitat! Întâlnirea cu "mintea" Deliei a fost una plină de emoţii şi suprize. O lume de poveste, plină de culoare
De la "Parfum de fericire" şi până la "Gura ta", Delia a purtat în universul ei spectatorii prezenţi la Sala Palatului, iar alături de invitaţii show-ului, Carla's Dreams, Adrian Despot, Gabriel Cotabiţă şi Deepcentral a trecut de la emoţie sinceră, la tumult, nostalgie, extravagantă. Pe lângă acestea, Delia a impresionat publicul şi prin câteva variante proprii ale pieselor "Hey Mama", "Crazy în love" sau "Bitch Better Have My Money".
O altă surpriză a show-ului a fost momentul în care a fost filmat videoclipul pentru piesa "Ce are ea", de pe albumul "Deliria". Îmbrăcată într-o rochie albă, lungă, pe care au fost proiectate flori şi elemente grafice, Delia a emoţionat publicul cu o poveste magică şi o interpretare senzaţională.
Rochia a fost creată pentru acest moment pentru care s-au folosit peste 20 de metri de material special ales şi au fost necesare ore în şir de repetiţii şi probe pentru că maparea graficii să fie perfectă. O simplă diferenţa de 1 cm şi cele 2 proiectoare foarte puternice nu ar fi reuşit să termine momentul “Ce are ea”.
Cele peste 130 de costume personalizate folosite în acest show au fost create la Cluj, de către o echipă de designeri coordonată de stilistul show-ului, Cătălin de la Berlin. Delia a făcut probe de costume săptămâni întregi până a ajuns la combinaţia perfectă, iar în timpul show-ului a avut, de multe ori, doar 30 de secunde pentru a schimba ţinută, make-up-ul şi hair-ul. În total, artistă a schimbat 12 ţinute, iar acestea au cuprins piese de peste 2000 de euro.
O altă premieră în România a fost masca 3D imensă din centrul scenei - povestitorul acestui show care a prins viaţă prin tehnologia de mapare produsă de către cei de la Leş Ateliers Nomad. Pentru că totul să meargă perfect în privinţa măştii, cei de la Les Ateliers Nomad au testat iniţial cu o mască în miniatură, pentru ca apoi, cea reală să fie tăiată prin tehnologie laser dintr-un material pe care să se poată proiecta perfect.
Grafica a cuprins desene originale pentru Welcome To Deliria făcute de către Delia Mihai. Întregul concept de grafică a fost dezvoltat pe parcursul a 2 luni, un proces complicat datorită faptului că fiecare moment al show-ului a fost personalizat.
Show-ul "Welcome to Deliria" s-a încheiat cu o furtună de confetti, lasere, fum, Delia a interpretat magistral hitul "Da, mama", iar publicul a fredonat alături de excentrică artistă toate versurile, alături de ropote de aplauze şi mişcări de dans. Şi pentru că ne plac premierele, tot pentru prima oară în România, chitaristul trupei