Romantic FM își provoacă ascultătorii să redescopere cu bucurie lucrurile care îi fac să zâmbească, locurile de poveste sau oamenii dragi din inima lor.
Campania “Arată-mi ce iubești” se desfasoară în perioada 22 mai–11 iunie şi iși propune să îi determine pe oameni să fotografieze , printr-un șablon în formă de inimă, lucrurile pe care le iubesc.
Inima este disponibilă online, prin intermediul aplicației “Arată-mi ce iubești”, care poate fi descărcată din App Store și Google Play, dar și în format fizic, sub forma unei rame foto, disponibilă împreună cu Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor și Revista Șapte Seri , dar și în cadrul unor activări outdoor.
Toate fotografiile încărcate prin intermediul aplicației intră automat în tragerea la sorți pentru o muțime de premii: aparate foto Polaroid,oferite săptămânal și marele premiu, o excursie la Londra, la concertul exceptional susținut de Celine Dion pe O2 Arena. Informații detaliate despre campania „Arată-mi ce iubești” sunt disponibile pe site-ul. romanticfm.ro.
„Prin această campanie ne dorim să-i facem pe oameni să se oprească pentru un moment din agitația zilnică și să se gândească la ceea ce îi face cu adevărat fericiți, iar apoi „să privească fericirea” printr-o inimă, a declarat Millo Simulov, director de creație SPIDER.
Alex Florea, reprezentantul României la Eurovision, a fost criticat dur! Artistul a comis-o grav!... Este cea mai mare bombă din istoria muzicii! Nicio altă piesă nu a adunat atâtea vizualizări în 24 de ore!...