Live acumNeatza cu Razvan si Dani
Prime Time 20:00Sacrificiul

ZU TV lanseazã campania "Faci pereche cu ZU TV şi Şatra B.E.N.Z!"

În aceastã toamnã, ZU TV lanseazã campania „Faci pereche cu ZU TV şi Şatra B.E.N.Z!”, un concurs interactiv prin care staţia tv pune la bãtaie timp de 11 sãptãmâni, câte o pereche de adidaşi. Trupa Şatra B.E.N.Z. s-a alãturat campaniei şi a personalizat deja celebra piesã Adidaşii cu mecanismul concursului.

În aceastã toamnã, ZU TV lanseazã campania „Faci pereche cu ZU TV şi Şatra B.E.N.Z!”, un concurs interactiv prin care staţia tv pune la bãtaie timp de 11 sãptãmâni, câte o pereche de adidaşi. Trupa Şatra B.E.N.Z. s-a alãturat campaniei şi a personalizat deja celebra piesã Adidaşii cu mecanismul concursului.

Concursul se va desfãşura în perioada 16 septembrie – 29 noiembrie, iar cei care doresc sã participe vor trebui sã filmeze cu telefonul ZU TV în diverse locaţii, obligatoriu locaţii publice, şi sã încarce filmarea pe Instagram, într-un Insta Story, folosind anumite etichete. Câştigãtorii vor fi anunţaţi în fiecare vineri, pe pagina de instagram ZU TV şi apoi în Zu News, iar întregul mecanism al concursului poate fi accesat pe : https://myzutv.ro/concursuri/faci-pereche-cu-zu-tv-si-satra-benz .

Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale. Şi pentru cã reţelele de socializare au impus un nou ritm şi un nou comportament de comunicare, în 2017, ZU TV devenea o televiziune interactivã şi lansa robotul ZU TV, creat de echipa Digital Antena Group, care le permitea fanilor sã interacționze în timp real cu tot ce se întâmplă pe tv, mesajele acestora primind rãspuns imediat.