Antena Căutare

„Nume de cod: Mercury”, lider de audienţă în faţa filmului „Îngerii lui Charlie”

Telespectatorii au fost marţi aproape de Antena 1 pe parcursul zilei, urcând filmul serii „Nume de cod: Mercury”, Observatorul dimineţii alături cel al orei 16 şi Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, pe primul loc în topul audienţelor, la nivelul targetului 18-49 urban.

Telespectatorii au fost marţi aproape de Antena 1 pe parcursul zilei, urcând filmul serii „Nume de cod: Mercury”, Observatorul dimineţii alături cel al orei 16 şi Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, pe primul loc în topul audienţelor, la nivelul targetului 18-49 urban.

Filmul al cărui protagonişti au fost Bruce Willis, Alex Baldwin şi Mike Hughes a fost preferatul telespectatorilor, astfel, acesta a înregistrat la nivelul targetului 18-49 urban, 5,8% rating şi 14,3% share, spre deosebire de principalul competitor, ProTv, care înregistra pe acelaşi target un rating de 5,5% şi 13,5% share cu filmul „Îngerii lui Charlie”.

În minutul de aur înregistrat la 22:15, aproximativ 774 000 de telespectatori din mediul urban urmăreau aseară „Nume de cod: Mercury”, în vreme ce aproape jumătate, 392 000, urmăreau filmul difuzat de ProTv.

Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe targetul comercial 18-49 urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2,6% şi 27% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2,3% şi 24% cotă de piaţă.

Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 13,6% şi un rating mediu de 2,4% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotă de piaţă de doar 9,7% şi un rating mediu de 1,7 procente.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si all urban
Perioada 24 iunie 2014

Andreea Mantea şi-a dus pretendentul la Campionatul de arte marţiale mixte din Las Vegas... "Splash! Vedete la apă" scoate artileria grea! Bianca Drăgușanu e în mijlocul vedetelor puse pe distracție...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x