(P) PENNY introduce pliantul digital disponibil pe telefonul mobil prin aplicația WhatsApp. Ce avantaje au clienții
Cumpărăturile devin mai intuitive. O dată cu noile tehnologii, retailerii caută tot mai multe soluții inovative pentru a ușura experiența clienților. Este și cazul magazinelor PENNY, care introduc pliantul digital disponibil pe telefonul mobil prin aplicația WhatsApp.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Joi, 25 Mai 2023, 11:09 | Actualizat: Joi, 25 Mai 2023, 11:22În ziua de azi a devenit tot mai ușor să facem shopping. După creștere semnificativă a comenzilor online, magazinele caută soluții care mai de care mai utile pentru cumpărători. Așa a apărut pliantul digital disponibil prin Whatsapp.
Clienții PENNY care își doresc să afle cât mai rapid noutăți despre reducerile la produsele marcă proprie sau alte promoții disponibile în magazine trebuie să se înregistreze gratuit pe canalul de WhatsApp: penny.ro/whatsapp.
Cei care se abonează primesc pliantul cu o zi în avans, înainte ca ofertele din acesta să devină active. Astfel, ei pot sa vină în magazin cu lista de cumpărături făcută și să se miște rapid printre rafturi.
PENNY este primul retailer din România care implementează acest serviciu
Clienții PENNY pot accesa catalogul simplu și rapid, direct de pe telefonul mobil. Tot ce au de făcut este să se înregistreze gratuit pe grupul penny.ro/whatsapp.
Pliantul electronic disponibil din 08.05.2023 pe WhatsApp reprezintă un nou pas pe care compania îl face pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților prin soluții digitale simple și ușor de folosit.
Și când ne gândim că WhatsApp este una din cele mai utilizate aplicații de pe telefoanele smart din România, proiectul s-ar putea dovedi un real succes pentru consumatori.