Antena

Studiu premieră: Consumatorii se așteaptă ca brandurile să introducă segmentul de wellness în strategia lor de business (P)

Cel mai recent studiu organizat de rețeaua internațională Ogilvy cuantifică, în premieră mondială, potențialul segmentului de wellness, ca linie de creștere a business-urilor

Publicat: Luni, 19 Octombrie 2020, 14:00 | Actualizat: Luni, 19 Octombrie 2020, 14:37
Ogilvy cuantifică, în premieră mondială, potențialul segmentului de wellness

București, 15 octombrie, 2020 — Cu o valoare de 4.5 trilioane de dolari, la nivel mondial, economia de wellness – care crește de două ori mai rapid decât economia mondială - este astăzi atât de puternică, încât pentru 73% dintre consumatori, la nivel global, zona de wellness devine un element esențial în strategia unui brand.

Studiul Wellness Gap realizat de Ogilvy arată, în premieră mondială, care sunt diferențele dintre așteptările consumatorilor de la branduri, pe acest subiect, și ce cred despre ceea ce le oferă brandurile raportat la aceste așteptări, cu accent pe șapte sectoare majore de business – industria alimentară și cea de snacks, industria de skincare, cea aeriană, industria hotelieră, industria auto și cea de banking.

Ogilvy a intervievat 7.000 de consumatori din 14 țări de pe cele 4 continente pentru a descoperi cele mai recente insight-uri despre percepția asupra segmentului de wellness, în 2020. Scopul acestui studiu este de a le oferi specialiștilor în marketing sprijinul necesar pentru a identifica noi oportunități de creștere a business-urilor, integrând corect segmentul de wellness-ul în strategiile viitoare.

Studiul a avut loc în luna aprilie a acestui an, într-un moment în care zona de wellness a cunoscut un declin rapid și o plasează pe un trend de creștere semnificativă, pe măsură ce ne apropiem de 2021.

În 2020, 77% dintre cei intervievați consideră zona de wellness ca fiind foarte importantă sau extrem de importantă. Și își doresc mai mult: 80% dintre oameni vor să aducă îmbunătățiri acestui aspect al vieții lor, 75% consideră că brandurile pot să facă mai mult în această direcție și doar 46% consideră că brandurile acordă importanța necesară acestui aspect al vieții consumatorilor.

“Noul context ne-a făcut să simțim o nevoie mai profundă de a avea grijă de noi și de cei din jur, sub toate aspectele, de la sănătatea fizică la cea emoțională. Ceea ce reconfigurează noțiunea de wellness, precum și raportarea la acest segment al vieții noastre. Acest studiu atestă că ceea ce am simțit cu toții devine un mindset global. Studiul confirmă că așteptările pe care le au consumatorii din partea brandurilor, pe acest subiect, sunt mult mai complexe decât în trecut. Prin urmare, brandurile trebuie să țină cont de aceste noi realități”- Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România.

Orice brand poate să crească prin wellness

O altă concluzie importantă a studiului este că orice brand poate avea oportunitatea de a crește, integrând segmentul de wellness în strategia sa de business. Wellness-ul nu mai este sectorul de lux al spa-urilor și nici domeniul exclusiv al brandurilor de wellness. Consumatorii au decis aceste noi realități:

În concluzie, consumatorii se așteaptă ca orice brand să contribuie la acest aspect al vieții de zi cu zi. Iar 59% dintre ei sunt de acord că merită să plătească mai mult pentru opțiuni de wellness.

Noi frontiere ale zonei de wellness

În vreme ce hrana sănătoasă, somnul și timpul alocat relaxării rămân prioritățile majore ale zonei de wellness, la nivel global, datele acestui studiu relevă o mai mică concentrare asupra propriei persoane. În 2020, wellness-ul se definește, printre altele, prin câteva aspecte speciale: zona fizică, zona psihică si cea socială. Tot mai mulți oameni spun că nu se mai simt bine dacă nu au sentimentul de conexiune și de contribuție la o misiune mai profundă, aceea de a face lumea un loc mai bun.

Recomandari A1

Autenticitatea în slujba oportunităților de creștere

Doar 41% dintre respondenți consideră că brandurile care fac promisiuni legate de wellness sunt credibile. Mai mult, 53% spun că le este greu să facă diferența între afirmații adevărate și false. Oamenii vor povești autentice, ingrediente pe care le pot înțelege ușor, beneficii pe care să le poată crede și, mai ales, branduri care își îndeplinesc promisiunile.

Economia de wellness oferă astăzi unele dintre cele mai generoase oportunități de creștere pe piețele de consum, iar Covid-19 nu va face decât să accelereze acest fenomen. Dar, este extrem de important și de urgent să se reconsidere oferta de wellness și să se răspundă adecvat așteptărilor și nevoilor actuale ale consumatorilor.

Ogilvy România Group

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy. Compania creează experiențe si platforme de comunicare personalizate care răspund celor mai specifice nevoi ale brandurilor, prin următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și digital transformation. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel local, cât şi la nivel international, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. Mai multe despre proiectele și campaniile dezvltate de Ogilvy România sunt disponibile aici

Whatsapp LinkedIn
studiu wellness gap ogilvy ogilvy românia consumatori
🔥  Tot ce vrei e sa dai play  🔥 Maria, Regina României e producția bazată pe fapte reale, cu Roxana Lupu în rolul principal. Urmărește filmul istoric românesc disponibil în AntenaPLAY.
Stirile zilei Reptilele veninoase care s-au înmulţit în România: muşcătura lor poate ucide în 5 ore. Ce pot face oamenii ca să se protejeze
Video recomandate
Video
Citește și
Mesaje de Paște 2024. Cele mai frumoase urări pentru cei dragi Catine.ro
Afra Saraçoğlu a fost comparată cu Alisa Sezen Sever. Cine este actrița în vârstă de 17 ani Happy Channel
„Sunt două explicaţii mari!” De ce se bucură Piedone de un sprijin atât de mare în rândul alegătorilor? Libertatea.ro
Renașterea uneia din cele mai vechi stațiuni balneare din România. Proiectele sunt puține și se mișcă... Ziare.com
Dezvăluire incredibilă despre Ianis Hagi, după ce a fost la Muntele Athos: „L-am văzut schimbat!”... AntenaSport
Carmen Iohannis, lăudată pentru ținutele purtate în timpul vizitei oficiale din Coreea. Ce designer român le-a... Elle
Cum arată casa lui Nea Florică, devenit viral pe TikTok pentru replica „Mi-a dat pachet”. Are 57 de ani și... Spynews.ro
Așa prepară Nadia Comăneci sarmalele de Paște! „Așa am învățat de la mama!” BZI
Dana Nălbaru este bucuroasă că a făcut asta cu mâna ei: „Sunt o femeie obosită, dar fericită!” – FOTO BZI
Motivul pentru care Selly nu își mai cumpără haine de lux Antenastars.ro
Pască fără aluat, dar cu 500 g de brânză. Oricine poate să o prepare în doar 10 minute HelloTaste.ro
Noua fabrică din România care se deschide după Paște. Localitatea în care sute de oameni se pot angaja Antena3.ro
Ce se întâmplă după ce te lași de fumat. Experții au dezvăluit schimbările care au loc în corp useit
Horoscopul zilei de 5 mai 2024. Taurii trebuie să aibă grijă la prietenii. Află ce se întâmplă cu zodia ta Catine
FOTO | Modernizare în Gara de Nord: Poți vedea din gară în cât timp vine autobuzul Wall-Street
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat Kudika
Cele mai rezistente flori de grădină. Nu sunt deloc pretenţioase Playtech
Ce trebuie să faci în a doua zi de Paște pentru a avea noroc. Obiceiul care datează de secole Redactia.ro
"N-am văzut de când sunt așa ceva!" Potop cu grindină în Prahova. Mașini înghițite de ape și strat de... Observator
Este postul intermitent periculos pentru sănătate? Ce spun experții MediCOOL
Prăjitură cu rubarbă și bezea. Un desert cu gust dulce-acrișor HelloTaste
FOTO. Cum s-a lăsat pozată Simona Halep de Paște, la câteva ore după ce a lăsat să se înțeleagă că are un... ProSport
Cu cât a ajuns să se vândă un miel întreg în piețele din București. Prețul este IREAL! Gandul
Simona Halep iubește din nou! Primele imagini cu bărbatul care l-a înlocuit pe Toni Iuruc. „Tu și eu, este... CanCan
Parentingul autoritar: beneficii și dezavantaje DeParinti
Francia Raisa a negat zvonurile conform cărora a fost forțată să-i doneze Selenei Gomez un rinichi: „A fost, cu... ZUTV
Rutina zilnică a lui Elon Musk. Ce face miliardarul după ce își începe fiecare dimineață cu o gogoașă UseIT
Pui cu cartofi și năut. Rețetă specială de la Jamie Oliver Hello Taste
Ultimele știri
Chefi la cuțite, 6 mai 2024. Vlad Niculici (Mr. Cheesecake) a fost eliminat. Ce a urmat și ce reacție a avut Alexandru Sautner
Chefi la cuțite, 6 mai 2024. Ce concurent a primit punctajul maxim după duel. Surpriză de proporții pentru toți cei prezenți
Chefi la cuțite, 6 mai 2024. Adnana Mihaela Irimia a izbucnit în lacrimi, în timpul duelului. Ce i-a zis Claudia Sauliuc
Chefi la cuțite, 6 mai 2024. Ce echipă a câștigat cel de-al șaptelea battle. Banda a adus un verdict neașteptat
Chefi la cuțite, 6 mai 2024. Alexandru Sautner s-a enervat pe Richard Abou Zaki și a aruncat cu obiecte spre el. Ce a urmat
Chefi la cuțite, 6 mai 2024. Ce temă de gătit a anunțat Irina Fodor pentru al șaptelea battle. Ce s-a aflat despre Orlando Zaharia
Prognoza meteo 7 mai 2024. Cum e vremea în România și care sunt previziunile ANM pentru astăzi
Cât timp se păstrează friptura de miel în frigider de fapt. La ce să fii atent înainte să o consumi
Când pică Paștele ortodox și cel catolic în 2025. Nu se întâmplă des să fie sărbătorit în aceeași zi
Mireasa sezonul 9, 6 mai 2024. Antonia a revenit în casă. Cum a fost posibil
Mai multe