7 beneficii pe care le poți oferi angajaților după pandemie
Se știe că resursa umană reprezintă cel mai important bun al unei companii. De aceea, angajatorii care pun accent pe dezvoltarea și mulțumirea angajaților vor avea rezultate mai bune decât cei care consideră că satisfacția angajaților este dependentă doar de salariu.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Luni, 24 August 2020, 14:43 | Actualizat: Luni, 24 August 2020, 14:45- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
În condițiile actuale, acest lucru iese în evidență. Pandemia de coronavirus a pus în dificultate companiile, iar angajații s-au confruntat cu un factor de stres suplimentar. Pentru a se asigura că resursa umană rămâne productivă, angajatorii trebuie să se adapteze și să ofere beneficii care să compenseze efectele negative ale pandemiei. În acest articol vei descoperi 7 astfel de beneficii pe care trebuie să le iei în considerare.
1. Flexibilitate
Angajatul modern vrea să împace cât mai bine responsabilitățile profesionale cu cele personale și familiale. Mutarea serviciului acasă a demonstrat că, în unele companii, activitatea se poate desfășura și de la distantă și că angajații își pot gestiona și singuri sarcinile profesionale. Flexibilitatea poate însemna și munca la birou după un program stabilit de angajat. Acesta va simți că timpul personal îi este respectat.
2. Programe de dezvoltare
Oamenii ambițioși nu își doresc doar bani de la un loc de muncă, ci și posibilități de a evolua. Investiția în programe de dezvoltare aduce avantaje atât angajatului, cât și angajatorului. În plus, mutarea accentului de pe relația de tip tranzacțional muncă - salariu pe dezvoltarea comună apropie angajatul de companie.
3. Abonamente la sală sau alte activități sportive
Izolarea ne-a făcut să stăm în case, cu acces redus la posibilități de a face mișcare. După pandemie, este bine să încurajezi angajații să practice activități fizice. Se știe că sportul este unul din cei mai importanți factori pentru sănătatea noastră. Un angajat sănătos este mai bine dispus, mai eficient și lipsește mai rar de la serviciu.
Ca angajator, este bine să îi dai posibilitatea angajatului să își aleagă activitatea sportivă la care va participa. Astfel, se va duce mai des. De asemenea, ai grijă să asiguri un program care să îi lase destul timp liber și energie. Foarte indicate sunt activitățile sportive comune. Acestea contribuie la sănătatea echipei, în plus funcționează și ca liant social.
4. Mijloace de relaxare la locul de muncă
Angajații vor ca locul de muncă să reprezinte un spațiu confortabil, în care să muncească cu plăcere. De aceea este important să asiguri modalități de relaxare. O masă de ping-pong sau de biliard, o bibliotecă sau un mic spațiu de grădinărit sunt câteva opțiuni care cresc satisfacția angajaților. De asemenea, poți achiziționa scaune de masaj de la Komoder. Scaunele de masaj înlocuiesc cu succes maseurii profesioniști. Acestea relaxează mușchii și îndepărtează durerile asociate cu munca de birou.
5. Hrană sănătoasă
Asigurarea mesei la locul de muncă este o măsură care mulțumește angajații. Ei scapă, astfel, de grija pachetului zilnic sau a cumpărăturilor din pauze. De asemenea, investiția în mese sănătoase, care includ alimente bio, fructe și legume oferă un plus în materie de rezistență la îmbolnăvire.
6. Reduceri la anumite magazine
Tuturor ne place să cumpărăm lucruri la preț mai scăzut decât cel al pieței. Angajații apreciază companiile care fac parteneriate cu magazine online, farmacii, retaileri de electronice sau de haine. Faptul că economisesc bani la achiziționarea unor bunuri le crește fidelitatea și le aduce satisfacție suplimentară.
7. Asigurare medicală
Pandemia a făcut oamenii mai atenți la posibilele riscuri de sănătate. Accesul la servicii medicale devine, astfel, un criteriu semnificativ în alegerea unui job. Un angajat care știe că firma la care lucrează acoperă costurile unor consultații și tratamente este mai motivat și mai receptiv la cultura companiei.
Acordarea de beneficii angajaților se va materializa în profit. Pandemia a afectat situația financiară a multor companii, de aceea atragerea celor mai bune talente este esențială pentru revenirea la un nivel optim de eficiență. Beneficiile îmbunătățesc imaginea companiei, asigură acces la angajații promițători și contribuie la păstrarea celor care deja și-au confirmat valoarea.