O sumă cuprinsă între 100 şi 200 de euro este alocată de 34,4% dintre români pentru achiziţia cadoului de Crăciun, în timp ce 28% dintre ei alocă între 50 şi 100 de euro, arată un studiu efectuat de compania de cercetare de piaţă 4Service Group România, preluat de news.ro.
Vineri, 22.12.2017, 18:29Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.