Frumoasei Barbie i se acordă tot mai multă atenție în ultima perioadă și din păcate pentru ea, publicitatea este în mare parte una negativă. Trupul ei fără cusur este un etalon al perfecțiunii și tot mai multe femei sunt revoltate de modul în care societatea promovează standarde de neatins, încă din perioada copilăriei.
Miercuri, 12.03.2014, 17:04Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.