Bucureștenii ar putea circula cu autobuzul sau tramvaiul gratuit, conform proiectului noului primar ales al Capitalei, Gabriela Firea.
Vineri, 10.06.2016, 12:26Intact Media Group comunică creşteri de audienţă pe majoritatea intervalelor orare în cele cinci luni ale anului 2015 pe target-urile comercial, urban şi naţional.
Joi, 04.06.2015, 11:00Televiziunile Intact Media Group isi consolideaza pozitia de lider pe intervale orare importante, in primele sapte luni ale anului.
Vineri, 02.08.2013, 13:08Luna februarie a anului 2013 aduce cresteri a cotei de piata televiziunilor Intact Media Group pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, atat pe targetul All Urban, cat si pe cel comercial, alcatuit din persoane cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Cele mai mari salturi au fost inregistrate in Day Time si Access, cand aprecierea este de 1,9, respectiv 1,8 puncte.
Luni, 04.03.2013, 14:30In fiecare luna din acest an, televiziunile Intact Media Group au fost lider de audienta pe diferite intervale orare si si-au mentinut trendul ascendent. 12 ore din zi, emisiunile posturilor Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV sunt lider...
Miercuri, 04.07.2012, 08:17