Antena Căutare

Televiziunile Intact Media Group, cresteri de audienta pe toate intervalele orare in 2013

Televiziunile Intact Media Group isi consolideaza pozitia de lider pe intervale orare importante, in primele sapte luni ale anului.

Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia si GSP TV conduc topurile audientelor in Whole Day, surclasand trustul concurent, CME, care include intre posturile sale si Pro TV. 22% este cota de piata inregistrata de “Antene” in lunile ianuarie - iulie, in crestere fata de acelasi interval al anului 2012, cand era de 20,7%.

De asemenea, televiziunile IMG inregistreaza cresteri de audienta pe toate intervalele orare in ianuarie - iulie 2013, comparativ cu aceleasi luni ale anului 2012, pe targetul comercial 18-49.

18-49 Urban

Share

ian-iul 2013 vs 2012

IMG

IMG

dif% IMG

Whole day

19.9

18.7

6%

Prime Time

18.6

17.8

4%

morning

23.2

22.5

3%

daytime

20.7

18.9

10%

access

20.9

19.9

5%

late fringe

19.3

17

14%

all day

20

18.8

6%

prime time 19:00-24:00

18.7

17.6

6%

Cel mai mare avans inregistrat de televiziunile Intact Media Group, pe targetul All Urban, se inregistreaza in Day Time (interval orar 10 :00 – 16:00): 22,7% este valoarea cotei de piata care situeaza Antenele pe primul loc in clasament. CME are, in acelasi interval orar, o cota de piata de 14%. “Mireasa pentru fiul meu”, jurnalele de stiri marca Observator si Antena 3, “Previziunile zilei” sunt doar cateva dintre productiile lider de audienta transmise in acest interval orar. “Simpatia pe care mi-o arata publicul urmarind show-ul pe care il prezint ma onoreaza”, spune Mirela Boureanu Vaida, prezentatoarea emisiunii “Mireasa pentru fiul meu”.

Acces este un segment orar foarte important, unde televiziunile Intact Media Group isi consolideaza pozitia de lider. Cota de piata inregistrata intre orele 16:00 19:00 este de 23,3% cu 3,7 puncte mai mult decat CME. In acest interval orar sunt transmise Acces Direct, Observatorul orei 16:00, Stirile Antenei 3 sau Esential. Comparativ cu anul trecut, pe target-ul All Urban, market share-ul este mai mare cu 6%.

Late Night este intervalul orar unde posturile IMG nu sunt doar lider de audienta in 2013, ci au avut o crestere importanta in primele sapte luni ale anului, comparativ cu anul trecut. Daca in 2013 cota de piata este 20,8%, anul trecut era de 18,4 %, pe targetul All Urban.

Duminica e carnaval de premii la SuperBingo Metropolis! Afla ce poti sa castigi!... Concurentii se autodepasesc pentru a putea ajunge in finala “Splash! Vedete la apa”...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x