Antena Căutare

Televiziunile Intact Media Group au zece puncte avans fata de posturile CME in day time

Luna februarie a anului 2013 aduce cresteri a cotei de piata televiziunilor Intact Media Group pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, atat pe targetul All Urban, cat si pe cel comercial, alcatuit din persoane cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Cele mai mari salturi au  fost inregistrate  in Day Time si Access, cand aprecierea este de 1,9, respectiv 1,8 puncte.

Urban +g

Share

Feb-13

Feb-12

CME

IMG

CME

IMG

Whole day

21.2

22

20.3

20.9

Prime Time

26.3

19.7

25.4

19.2

morning

28.2

24.8

28.1

25

daytime

13.1

23.3

13.9

21.7

access

20.4

23.7

18.8

21.8

late fringe

19.7

20.3

16.6

19.1

Totodata, posturile IMG isi pastreaza suprematia in Whole Day, Day Time, Access si Late Fringe, surclasand principalul competitor, trustul CME. Astfel, in Whole Day (interval de masurare 24 de ore), posturile Intact au o crestere a cotei de piata de 1,1 puncte comparativ cu februarie 2012, iar, in 2013, continua sa conduca in clasamentul audientelor.

Articolul continuă după reclamă

O uriasa diferenta intre cota de piata inregistrata de televiziunile celor doua trusturi se afla in Day Time: daca CME are, in februarie 2013, 13,1% market share, IMG conduce detasat clasamentul in aceeasi luna cu 23,3% market share, cu mai mult de zece puncte diferenta. De altfel, comparativ cu februarie 2012, cifrele inregistrate de televiziunile IMG se inscriu pe o panta ascendenta, iar cele ale CME pe una descendenta. Emisiunile"Antenelor” care au performat in acest interval orar sunt Observatorul orei 13,00, apoi “Mireasa pentru fiul meu”, show-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida, lider de audienta intr-o proportie covarsitoare, dar si “In gura presei”, cu Mircea Badea, sau "Previziunile zilei” de la Antena 3, talk-show care ii are la pupitru pe Sabina Iosub si Niels Schnecker. Intact Media Group este lider de audienta in Day Time si pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

Access este un alt interval orar in care televiziunile IMG domina clasamentul realizat in functie de cota de piata inregistrata. “Antenele” raman pe primul loc cu 23,7% market share, urmate de posturile CME, cu 20,4% market share. Acces direct, show-ul prezentat de Simona Gherghe, este cea mai urmarita emisiune a dupa-amiezelor in trustul Intact, cu o cota de piata de 19,2% pe All Urban. Emisiunile care au contribuit la lidership-ul televiziunilor Intact Media Group in Acces sunt si Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Calin, Mireasa pentru fiul meu (Mirela Boureanu Vaida), talk-show Alessandrei Stoicescu, 100 de minute, dar si Știrile orei 18,00 de la Antena 3.

Si in Late Fringe (23,00 – 02,00) posturile IMG sunt pe primul loc in topul audientelor in functie de cota de piata inregistrata in februarie. Pe locul al doilea se situeaza CME, la 0,6 puncte diferenta. IN acest interval orar sunt difuzate emisiuni precum “Un show pacatos”, care a sarbatorit pe 25 februarie cinci ani de la prima emisie, “In gura presei”, productie realizata si prezentata de Mircea Badea. Știrile Antenei 3 transmise in acest interval orar au contribuit de asemenea la inregistrarea cotei de piata de 20,3%, dar si talk-show-ul lui Victor Ciutacu, Vorbe grele.

Pepe va canta Gangnam Style la "Te cunosc de undeva!", in aceasta seara, de la 20.30! ... CRBL, cel mai dotat dansator din Romania?...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei Miercuri, 20.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x