Plata parcării prin SMS nu are prea mulţi susţinători printre şoferii din Bucureşti. În cele trei luni de când a fost lansată aplicaţia, doar şase mii de oameni şi-au făcut cont. Spun că aplicaţia nu este utilă câtă vreme nu află dacă există sau nu locuri libere într-o zonă. Aşa că preferă să plătească taxatorilor. Edilii promit îmbunătăţirea sistemului.
Duminica, 14.07.2019, 17:02Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.