În trecut, activitatea de optimizare SEO presupunea, în linii mari, să te concentrezi pe cuvinte cheie și link-uri interne, însă, astăzi, abordarea trebuie să fie mai degrabă calitativă și nu cantitativă. Cel mai mare motor de căutare din lume, Google, ține din ce în ce mai mult cont de intenția utilizatorilor și experiența acestora de navigare, iar, în calitate de expert în marketing online, trebuie să fii întotdeauna la curent cu update-urile de algoritmi și să iei în considerare, pe lângă densitatea de keyword-uri, și factori precum backlink-urile de pe site-uri respectabile, engagement-ul din social media, cât de intuitivă este varianta de mobile a site-ului etc.
Vineri, 18.08.2023, 16:07Internetul a devenit un mediu de afaceri foarte profitabil. Dacă ignori, ori nu cunoști avantajele pe care acesta le oferă, vei pierde o mulțime de oportunități și clienți.
Vineri, 11.09.2020, 19:17Fiecare business incepe cu o idee, cu un plan bine stabilit si cu un site web. Pentru ca afacerea initiala sa aiba succes in mediul online este important ca site-ul creat sa fie promovat. Metodele folosite de specialisti au ca efect cresterea vizibilitatii afacerii si atragerea de utilizatori si de clienti. Trebuie mentionat ca in mediul online nu doar calitatea serviciilor si a produselor sunt importante pentru a avea succes ci si modul in care te faci cunoscut.
Luni, 26.03.2018, 18:12