După ce au căutat ore în șir cazare, cele trei echipe au avut de înfruntat specialități taiwaneze ca stinky tofu și de sortat crabi în funcție de sex. Fiind ultima etapă a competiției, Gina a schimbat un pic regulile.
La plecare în ultima cursă înainte de finală, pe pupitru au apărut 3 cutii. La finalul fiecărei misiuni, echipa care ajunge ultima primește câte o cutie. Două dintre ele ascund monede galbene, iar una ascunde o monedă roșie care va duce la eliminare.
Cea de-a doua ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Comorilor, difuzatã luni, 20 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât recordul de audienţă, înregistrând cele mai mari cifre din toate cele trei sezoane la nivelul ratingului, în rândul publicului comercial, precum şi în mediul urban, acolo unde a înregistrat un nou record şi la nivelul cotei de piaţã.
Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial
Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:23-23:27), un nou record la nivelul ratingului – 14.5 puncte şi o cotă de piață de 37.7%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 5.1 puncte de rating și o cotă de piață de doar 13.2%. Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un record la nivelul ratingului – 11.5 puncte, precum şi la cel al cotei de piaţã – 24.4%.
Poziţia secundã a fost ocupatã tot de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra doar 4.7 puncte de rating şi 10% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 10.6 puncte de rating și 21.9 cota de piață, în vreme ce poziţia secundã în clasament era ocupatã de Kanal D cu 6.5 puncte de rating şi 13.5% cota de piaţã, iar Pro TV ocupa abia locul al treilea, cu 5.5 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţã.
În minutul de aur, înregistrat la 22:55, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură aventurile celor 3 echipe în Taiwan.
În această seară, telespectatorii vor afla care sunt cele două echipe care vor lupta pentru marea amuletă de 30.000 de Euro. Chef Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Adda și Cătălin, Speak și Ștefania pornesc într-o cursă plină de adrenalină având ca destinație Taipei 101, o clădire emblematică a Taiwanului.
Drumul le va fi însă presprat de misiuni. Una dintre ele va fi de a lansa lampioane dintr-un loc cunoscut în întreaga lume pentru asta. Mai mult, ei vor avea de lăsat mesaje pentru fiecare dintre celelalte echipe, lucru ce va stârni o mulțime de replici amuzante.
Care vor fi echipele finaliste, cât de greu va fi drumul până în Taipei, telespectatorii vor vedea în această seară la Antena 1, după Observator Sport.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National | |
Perioada 20 aprilie 2020 |