Cătălin restaurează automobile istorice de an, iar marea majoritate a clienților sunt străini. O restaurare completă durează în jur de un an și jumătate.
Cătălin, colecționar pasionat, a renunțat la meseria lui pentru care s-a pregătit atâta timp, este avocat, pentru o pasiune, cea de colecționar și restaurator auto. Cum a început pasiunea sa, transformată, de 15 ani în meserie, a povestit la Neatza cu Răzvan și Dani:
”Ca orice băiat, de mic copil, îmi plăcea să montez și să demontez jucării, și de multe ori rămâneau piese pe afară și am zis că trebuie să fac ceva să nu se mai întâmple asta”, a povestit acesta, care ține să precizeze că marea majoritate a clienților săi este reprezentată de străini, deoarece românilor le-a lipsit cultura mașinilor clasice.
”Până în 1989 nu am avut acces la ele sau am avut acces foarte puțin. După 1990 au început să apară mașini clasice în România, dar încă nu așa de multe cum mi-aș dori eu”, mai spune Cătălin, a cărui echipă se ocupă de mașinile vechi începând de la tinichigerie până la montaj final.
”Toate mașinile ne dau de furcă, au suferit diverse modificări, iar noi ne chinuim să le aducem la starea inițială. Facem cam 15 mașini pe an, nu funcționaeză, mașini care ajung pe făraș, dar sunt singurele mașini care merită restaurate”, spune acesta.
Totuși, concluzia e una singură și e dată tot de Cătălin care a renunțat la meseria de avocat pentru a-și urma un hobby, un vis: ”Nu ar trebui să fie greu să faci ceea ce-ți place, dar în România este greu!”