Cei 11 concurenți, preferați ai telespectatorilor votați în timpul audițiilor și trimiși direct în ultima etapă au fost: Andrei Ungureanu (Omul cu Tourette), Giorgiana Lupu, Biba Struja, Ștefan Nistor, Mădălin Ghioc, Cristi Manolescu, Alin Georgescu, Gabriela Porumbacu, Mihai Tasici, Petre Dănuț Irinel și Jasmina Negrea.
„iUmor” își alege câștigătorul duminică, 20 decembrie, de la ora 20:00, la Antena 1
Acestora li s-au adăugat doi semifinaliști: Elena Voineag și Fachirul din Periș. Cu toții vor încerca să își adjudece marele premiu, însă lupta se anunță una grea, din care nu lipsesc mii de volți și roasturi arzătoare.
„Este cea mai interesantă finală de iUmor! Avem 13 concurenți, toată lumea merită să câștige, generozitatea este singurul atribut în această seară! Vreau ca toți concurenții să plece de aici fericiți, cu dorința de a se reîntoarce”, a spus Cheloo.
Finala iUmor este înregistrată, însă votul telespectatorilor se va face live, după ce fiecare concurent își va prezenta numărul pregătit. Dacă în audiții aceștia aveau nevoie de două dintre voturile juraților pentru a ajunge la vot în aplicația iUmor, în marea finală, concurenții trebuie să îi convingă pe toți trei, altfel sunt eliminați.
Jurații emisiunii „iUmor”, de la Antena 1
În această seară, la marea finală, publicul telespectator va putea vota interpretarea concurenților într-un interval de 20 de minute pentru a decide prin votul prin SMS la 1313 (numai în reţelele mobile VODAFONE, ORANGE, TELEKOM) marele câștigător, care va pleca acasă cu marele premiu în valoare de 20.000 de euro.
citește și: Finala iUmor 2020. Care este regulamentul de vot și cum se alege marele câștigător
iUmor a bifat o nouă premieră în acest sezon după ce canalul de YouTube al emisiunii a înregistrat abonatul cu numărul 2.000.000! Canalul de YouTube a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iCommedy, iar din aprilie 2016 a primit numele iUmor.
În prezent, canalul însumează peste zece miliarde de minute vizionate, mai mult de 2.000 de clipuri încãrcate și aproximativ 1,5 miliarde de vizualizãri. Minutele de vizionare de la lansarea canalului, reprezentat în ani, ar însemna peste 19.200 ani!