Odata cu lansarea acestui site, creat in colaborare cu grupul italian de vanzari online Yoox, Armani asigura ca este "prima casa de moda" care dispune de un "flagship store" pe internet in China.
Site-ul, creat in mandarina, le ofera consumatorilor acces la colectiile de dama si de barbati Emporio Armani, la o selectie de modele Armani Jeans si la o intreaga serie de accesorii, ceasuri, ochelari si bijuterii.
Asia si, in special, China reprezinta motoarele cresterii sectorului de lux, care este asteptat sa evolueze, in acest an, cu 22% in Asia si cu 30% in China, potrivit estimarilor facute de cabinetul Bain&Company.
De asemenea, tot ca o dovada ca piata chineza a devenit indispensabila pentru sectorul modei, grupul italian Prada a anuntat, la inceputul lunii octombrie, ca intentioneaza sa fie cotata la Bursa din Hong Kong.
Sursa: IntacNews
VIDEO! Copiii cu handicap, abandonati fara mila sau folositi pentru bani... De ce femeilor nu le plac "baietii mamelor"...