Publicista sic a lui Marc Jacobs, Camille Miceli si producatorul de muzica si designerul de ochelari Pharrell Williams au colaborat pentru Louis Vuitton.
"A fost un efort in echipa. Fiecare si-a adus schitele si a fost ca un joc de ping-pong. A fost foarte spontan si cred ca asa se naste succesul, cand ceva este natural si instinctiv. Mereu am fost fascinat de societatile secrete.
Aceasta este influenta principala, dar sunt elemente etnice si art deco", au spus cei doi designeri pentru emisiunea Videofashion.
La o petrecere sic, la prezentarile de haute couture, cei doi au lansat colectia "Blason".
Vuitton reprezinta inima bijuteriilor etnice. Brandul este sofisticat asemeni perioadei art deco si acea imagine monarhica in lumea modei.
Mesajul ascuns este ca bijuteriile sunt foarte poetice.
Bijuteriile nu sunt facute sa fie purtate ca sa faca pe cineva sa arate grozav. Bijuteriile sunt precum un parfum, iti accentueaza personalitatea, nu hainele si nici imaginea pe care crezi ca o proiectezi.
Cand femeia poarta bijuteriile asa cum trebuie, acestea nu dezvaluie situatia ei financiara, ci o reprezinta pe ea, asa cum este.
Oalele si tigaile din fier sunt mai benefice sanatatii... VIDEO! Lightning McQueen si prietenii sai strabat Europa si Japonia in Cars 2...