Dieta cu morcovi, perfectă pentru vară. Talie subțire și bronz uniform

 
+2 click pentru
galerie

Dieta cu morcovi este perfectă pentru vară. Este o dietă rapidă care te ajută nu doar să dai kilogramele jos, dar, datorită conținutului ridicat de betacaroten, este eficientă și în obținerea unui bronz uniform. 

Dieta cu morcovi. Morcovii au puține calorii, aproximativ 40/100 de grame și conțin vitamine, minerale și antioxidanți. Faptul că ei au o cantitate mare de iod și că sunt bogați în fibre te va ajută să dai jos kilogramele care îți dau bătaie de cap. 

Dieta cu morcovi nu te ajută doar să slăbești, ci are un rol important și în detoxifierea organismului, refacerea epidermei și în stimularea capacității intelectuale și a memoriei. Morcovii mențin o stare de sănătate bună și aduc numeroase beneficii în curele de slăbire pentru că potolesc senzația de foame și poftă de dulciuri. 

Dieta cu morcovi și bronzul -  Morcovii au în conținut betacaroten, un antioxidant care te ajută să îți colorezi pielea mai ușor. Dieta cu morcovi asigură nu doar bronzul și luciul arămiu al pielii,dar  rezultatul este de durată.   

Calorii și valori nutriționale pentru morcovi

Dieta cu morcovi

Dieta cu morcovi clasică constă în consumul de morcovi cruzi și în salate din morcov ras, suc de lămâie, miere și un fruct la alegere, sau morcov cu pâine prăjită, această fiind alimentația pentru dimineață, prânz și seară, timp de trei-cinci zile. Între mese se poate bea apa și ceai verde. 

Cei care au urmat această dietă au pierdut din greutate însă această dietă rapidă este eficientă doar pentru a pierde câteva kilograme, aproximativ trei-patru kg, într-o perioadă scurtă de timp. 

Acest tip de dietă cu morcov nu este recomandată pe termen mai lung, deoarece excesul de caroten din alimentație poate avea drept consecință colorarea în portocaliu a pielii și o hipervitaminoză A. În plus, o dietă de slăbit atât de strictă pe termen lung poate cauza dezechilibre și probleme de sănătate. 

Dieta cu morcovi, meniu pe zile 

Dieta cu morcovi, meniu pe zile - Luni 

  • Mic dejun: 1 grapefruit, un morcov mare crud. 
  • Prânz: o porție de carne fiartă de pui (recomandat este pieptul de pui), 1 grapefruit, 2 morcovi mari cruzi. 
  • Cină: 2 portocale, 1 grapefruit, o felie de pâine integrală, și 2 morcovi cruzi. 

Dieta cu morcovi, meniu pe zile - Marți 

  •  Mic dejun: 1 grapefruit. 
  • Prânz: 1 salata de morcov, 2 felii de pâine integrală, o portocală
  • Cină: 1 morcov mare crud, o portocală. 

Dieta cu morcovi, meniu pe zile -  Miercuri 

  •  Mic dejun: 1 grapefruit. 
  • Prânz: 1 grapefruit, 30 g carne slabă de vită (peste sau porc), 1 morcov mare fiert. 
  • Cină: 1 grapefruit 

Dieta cu morcovi, meniu pe zile - Joi 

  • Mic dejun: 1 grapefruit, o porție de salată preparată din 2-3 morcovi mari cruzi dați pe răzătoare, puțină zeamă de lămâie, un vârf de cuțit de scorțișoară și o linguriță de miere de albine. 
  • Prânz: o porție de salată de morcovi ca la micul dejun și 1 grapefruit. 
  • Cină: 1 grapefruit și o porție de salată de morcovi că la micul dejun și prânz. 

Dieta cu morcovi, meniu pe zile -  Vineri 

  •  Mic dejun: 2 morcovi, 500 ml suc de citrice.
  •  Prânz: 2 morcovi, 500 ml suc de citrice. 
  • Cină: 2 morcovi, 500 ml suc de citrice. 

Citește și: Dieta zilnică: care este necesarul de calorii, în funcție de sex, greutate și vârstă

►Dieta cu morcovi- Alimente interzise

În această dietă sunt excluse alcoolul, dulciurile, grăsimile şi zahărul. Toate acestea inhibă efectul dietei. De asemenea, sosurile, lactatele şi brânzeturile sunt interzise.

Citește și: Citește și: Mituri despre dietă. Ce te ajută și ce nu te ajută să slăbești



facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI