Live acumAcces Direct
Prime Time 20:30Chefi la cutite

Iti doresti titlul de cel mai organizat angajat al anului? Iata ce trebuie sa faci

Statutul de angajat vine la pachet cu o multime de beneficii, dar in aceeasi masura, si cu o multime de responsabilitati. De cele mai multe ori, aceste responsabilitati ne impiedica in a fi organizati si actionam rapid pentru a finaliza task-urile in timp util. Dar... de cate ori nu ti s-a intamplat sa ti se faca observatie pentru multimea de hartii de pe biroul tau sau pentru intarzierea trimiterii corespondentei?

Iti doresti titlul de cel mai organizat angajat al anului? Iata ce trebuie sa faci

Titlul de cel mai organizat angajat al anului nu este usor de obtinut, dar nici imposibil. Ti-am pregatit in urmatoarele randuri cateva tips&tricks care te vor ajuta sa fii cel mai apreciat!

Scapa de teancurile de hartii de pe birou

Primul pas pe care trebuie sa il faci atunci cand iti doresti sa iesi in evidenta prin organizare si eficienta modului de lucru este sa iti organizezi documentele. Acesta nu este doar un progres vizibil pentru managerul tau, ci si un pas in fata pentru confortul la locul de munca. Daca inca te intrebi cum poti organiza mai bine hartiile de pe biroul tau, afla ca ai nevoie, in primul rand, de capsatoare. Cu ajutorul acestora, poti sorta actele in diferite categorii, le poti pastra in siguranta in dosar si poti chiar sa trimiti corespondenta fara grija ca anumite hartii se vor pierde pe drumul catre destinatar.

In esenta, pe langa capsatoare, principalele accesorii care nu trebuie sa lipseasca de pe biroul unui angajat organizat sunt:

  • Perforatoare ( pentru atasarea documentelor in dosarele cu sina);
  • Mape pentru documente;
  • Etichete pentru dosare si stickere;
  • Agenda si pix.

Nu e nevoie de niciun drum pentru a achizitiona toate aceste produse. Le gasesti in magazinul online Solutii Arhiva, la preturi accesibile.

Curatenia in e-mailuri trebuie sa fie nelipsita

Nu doar curatenia fizica este importanta, ci si cea electronica. Cunosti sentimentul acela cand iti este teama sa deschizi e-mail-ul pentru ca stii ca este arhiplin? Atunci trebuie sa actionezi in aceasta directie. Daca iti organizezi eficient mail-urile si scapi de cele care iti ocupa spatiul inutil sau de spam-uri, atunci cu siguranta vei reusi sa economisesti resursa dupa care toti angajatii tanjesc, timpul.

Creeaza o lista cu „to do” tasks

In mod cert ai mai auzit pana acum de liste „to do”, dar poate nu ai pus in practica acest truc. Acum e momentul sa o faci! In timp ce savurezi ceaiul sau cafeaua de dimineata, inaintea inceperii programului de lucru, poti organiza task-urile din ziua respectiva. Stabileste timpul de care dispui, identifica cele mai importante task-uri si noteaza totul in agenda. In felul acesta, cand vei termina primul task, vei sti exact ce urmeaza, fara a mai pierde timp gandindu-te la ce ar trebui sa faci ulterior.

Acum ca ai aflat toate aceste trucuri pentru a deveni cel mai organizat angajat al anului, este timpul sa le pui in practica si sa iti surprinzi atat managerul, cat si colegii. Cine stie, poate vei deveni chiar un exemplu demn de urmat! Esti gata sa primesti cu bucurie acest titlu? Pregateste-te pentru aplauze tumultoase!

Recomandari