La inceput, a fost Ferrari 458 Italia, cel care ne facea pe toti sa ne intrebam de unde s-a mai putut scoate ceva mai bun decat admirabilul F430.
Apoi, italienii din Modena au ridicat miza cu 458 Challenge, care reuseste sa bage spaima in tot ce au mai pretios oamenii din Sant'Agata Bolognese, Munchen si Stuttgart.
Se pare, insa, ca maretia noului bolid Ferrari nu poate fi valorificata decat pe circuit, acolo unde calutii urla cel mai tare, iar pneurile fumega pe masura. Desi toata lumea astepta un succesor demn de F430 GT2, nimeni nu avea curajul sa o zica cu voce tare. A venit timpul sa dam cartile pe fata.
Ferrari 458 GTC nu este masina pe care sa o parchezi in fata cafenelelor, deci nu se adreseaza decat barbatilor adevarati cu o concentratie destul de mare de testosteron. Cat de mare? Indeajuns de importanta pentru a putea lua startul in cursele de rang GT, cum ar fi seria de campionate Le Mans.
Desi italienii sunt zgarciti cu detaliile tehnice, ne arata totusi, cum se desfasoara o zi obisnuita din viata pilotului Jaime Melo, fost campion in American Le Mans: testand noul 458 GTC, pe circuitul Fiorano.
Masina va debuta in cadrul cursei de 12 ore de la Sebring si fa face ca 430-ul tau Spyder sa arate ca o jucarie. Asta daca ai asa ceva in garaj, desigur.
Sursa: Top Gear
Verdict DEKRA: Opel Insignia, masina cu cele mai putine defecte... VIDEO! Drift-uri cu masini si ATV-uri pe zapada la Targu-Jiu...