„Oamenii s-au plictisit de luxul comun”, sunt cuvintele lui Lapo Elkann. Ne vine destul de greu sa ne imaginam o lume in care Enzo-uri sau Phantom-uri echipate standard, Rolex-uri sau avioane private Gulfstream au devenit lucruri banale. Totusi, ne putem increde in afirmatia lui Elkann. El vede lucrurile dintr-un alt unghi, avand in vedere ca a lucrat cu Ferrari Centro Stile pentru a crea programul de customizare Ferrari's Tailor-Made si e un om care isi cunoaste clientii. Mai mult, pe bunicul sau il chema Agnelli, iar asta ii ofera un avantaj de neegalat in aceasta minunata lume a supercar-urilor italienești.
„Dorinta de personalizare si de unicitate creste pe zi ce trece. Nu numai cand vine vorba de masini dar si la ambarcatiuni, ceasuri, ochelari si la haine croite sa se potrivească la perfectie.” Omul stie clar despre ce vorbeste. Compania sa Italia Independent vinde ochelari de soare în 72 de milioane de combinații diferite.
Citeste aici mai multe despre Lapo Elkann.
TopGear la Porsche Performance Drive, ziua a treia: Impingand la Panamera... TopGear testeaza mutantul Mustang: Shelby GT500...