In luna noiembrie, Top Gear isi invita cititorii la Salonul Auto Online, editia Cool Wall, cel mai complex salon auto virtual, cu un mecanism simplu si ingenios: pe Top Gear se construieste propriul Cool Wall cu ajutorul magnetilor virtuali care contin 100 de modele de masini. Pe baza galeriei foto si a informatiilor despre model si producator, utilizatorii pot face o selectie finala de 20 de modele auto. Selectia fiecarui utilizator poate fi votata de ceilalti useri ca fiind Cool sau Uncool.
Timp de o luna, pe Top Gear , se gasesc cele mai noi modele de masini, de la Jaguar, Porsche, Maserati, BMW, Toyota, Lexus, Audi, Abarth, Ford, Infiniti, pana la Range Rover. Noul DS de la Citroen, cea mai recenta mostra de stil frantuzesc, se bate in forme cu ("baby") Range Rover Evoque, iar electricul Opel Ampera face nota discordanta cu bombasticul Mini Coupe.
"Mecanismul Salonului Auto Online 2011 este, de fapt, intruchiparea spiritului Top Gear, pentru ca imputerniceste pe fiecare utilizator sa decida clar ce masini sunt "cool" si ce masini sunt "uncool". Aici este locul in care se vede, clar, ce masini reusesc sa transmita suflet mai departe catre consumatori, pentru ca o masina nu va fi niciodata cool datorita unei dobanzi mai mici la finantare. O masina va fi cool pentru ca are suflet, sau va fi uncool pentru ca nu transmite nimic", explica redactorul sef al revistei Top Gear, Costin Giurgea.
Editia Cool Wall a Salonului Auto Online 2011 aduce si cate un premiu pe zi, prin tragere la sorti: carduri de carburant oferite de MOL, premii Bosch si licente de antivirus ESET. Iar primele 10 "ziduri" cu cele mai multe voturi, vor fi rasplatite la finalul competitiei cu premii SuperCool, oferite de Prestigio - patru GPS-uri Prestigio, cel mai recent model - RoadScout 5150, patru Hard Disk-uri Externe Prestigio Data Safe I, un E-Book Reader Prestigio, sau o tableta Prestigio MultiPad.
Despre Top Gear
Top Gear este un produs original BBC. Revista Top Gear, emisiunea Top Gear si topgear online au la baza pasiunea pentru masini, prietenia, autoironia si ating audiente uriase. Fiecare editie a emisiunii Top Gear e urmarita de peste 350 de milioane de fani din toata lumea. Revista Top Gear are 24 de editii internationale si aproape 15 milioane de cititori.