In mod normal, nu ar trebui sa fie vreo problema. Masina este suedeza, inginerii sunt si ei suedezi, asa ca lucrurile ar trebui sa mearga aproape de la sine. Ei bine, tocmai aici apare problema.
Nu mai este un mister pentru nimeni faptul ca bateriile isi pot pierde in mod dramatic capacitatea de stocare, atunci cand sunt expuse temperturilor extreme, iar acesta este si motivul pentru care Volvo C30 Electric a necesitat masuri speciale.
Nu mai putin de trei sisteme de climatizare au fost montate la bord. Unul se ocupa de confortul pasagerilor si foloseste bio-ethanol, iar celelate doua incalzesc compartimentul bateriilor si motorul electric.
Autonomia masinii este de 150 de km, cu bateriile incarcate la maximum, dar aceasta scade pana la 90 de km, la -10 grade celsius, pentru ca la -33, sa ajunga la doar 80 de kilometri.
Totusi, sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in doar 10,5 secunde, dar ai face bine sa ai toti voltii la tine inainte sa incerci asta.
Sursa: Top Gear
Galerie Foto: Un Chrysler de cosmar... Aniversare xDrive: 25 de ani de tractiune integrala BMW...