Este Continental GT doar un Phaeton? Nu. Si chiar daca ar fi fost, nu era o catastrofa totala. Phaeton a fost o bijuterie tehnologica, un proiect nascut din vanitatea celor de la VW care nici nu s-au uitat la cat de mult ii costa sa-l produca, ceea ce a dus la o masina mai buna decat un S-Class. Nimeni nu a cumparat-o, dar a lasat in urma un hoit din care vulturii de la Bentley sa se infrupte.
Fiecare bucata de caroserie e noua. Si in interior, la fel. Partea mecanica e si ea noua. Insa totusi e nevoie ca eu sa scot in evidenta asta, pentru ca schimbarile sunt departe de a fi drastice. In continuare, e in mare masura un Bentley Continental GT. Ceea ce inseamna ca probabil ai deja o parere despre el. Daca imi dai voie, as vrea sa ma opresc o clipa pentru a ma asigura ca ai o minte deschisa. GT-ul a fost mereu privit cu ochi rai de comentatori.
Pentru ca a venit vorba de distractie, W12-le de 6,0 litri dezvolta acum 580 CP la 6.000 Rpm si 700 Nm incepand cu 2.000 Rpm. Merge pana la 318 Km/h iar 100 Km/h vin in 4,6 secunde. Cutia automata cu sase trepte are programul „quickshift" de la Supersports, care iti permite sa scazi dintr-a sasea in a patra, sau chiar a treia, intr-o clipa, atunci cand situatia o cere. Atat performantele cat si manevrabilitatea sunt ajutate de o scadere in greutate.
Citeste topgear.ro