- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Evoluția tehnologiei, fenomenul de globalizare, a devenit un lucru cert că firmele de succes de astăzi trebuie să se adapteze și să îmbrațișeze schimbări rapide. Strategia companiei nu este completă dacă nu este inclus un proces de monitorizare a schimbărilor din industria în care activează. Apoi este nevoie inclusiv de un efort pentru a insera schimbările în planul de business. Schimbările provin atât din mediul extern (un nou concurent pe piață), dar și din mediul intern (introducerea unei noi tehnologii).
Schimbările au multe forme și creează noi provocări. Nevoile și cerințele clienților se schimbă, ei caută produse noi, mai bune, mai ieftine. Noile tehnologii care apar încurajează companiile să facă lucrurile într-un mod eficient, iar costurile să scadă. În acest sens, angajații sunt instruiți pentru a profita de beneficiile noilor tehnologii.
Schimbarea este inevitabilă în mediul de afaceri, câteva sfaturi te vor ajuta să rămâi conectat în mediul concurențial de astăzi.
Îmbrățișează tehnologia
Tehnologia nu are voie să fie ignorată, în special în mediul de afaceri. Dacă nu o adopți, riști să rămâi în spatele concurenței. Inovația și schimbarea pot crea o stare de neliniște, de teamă, însă vei fi plăcut surprins să vezi rapiditatea cu care oamenii se adaptează schimbării, așadar inclusiv angajații tăi. Fie că este vorba de un program salarizare, de unul de contabiliate, devine tot mai mult necesar sa fii pregatit într-un mediu competitiv.
Calculul tabelar este o eră de mult apusă, viitorul este reprezentat de cloud. Ce înseamnă acest lucru? Un software bazat pe cloud oferă mobilitate (acces de pe orice dispozitiv, de oriunde), securitatea datelor, costuri reduse cu infrastructura IT, pentru că nu mai ai nimic de instalat, câștigi timp și lista poate continua.
Ramâi aproape de client
Este știut faptul că este mai greu să păstrezi un client, să îl fidelizezi, decât să îl aduci pentru prima dată la tine. Așadar, dacă ai reușit să faci conversia din prospect în client, felicitări, însă treaba nu s-a terminat. Relația cu clienții nu se neglijează. În plus, nu te opri din vânzare, clienții vor avea nevoie de ajutorul tău. Chiar dacă ei încă nu știu lucrul acesta, este de datoria ta să identifici nevoile pe care le au. Aceștia vor aprecia spiritul tău de observație și vor avea mai multă încredere în brand. Așadar, caută noi oprtunități, va fi în favoarea ta și a clientului.
Când este vorba de o problemă, viteza înseamnă totul. Aceasta trebuie remediată cât mai repede, în ciuda costului. Clienții înteleg mai mult decât ai crede și tot ceea ce au nevoie este să știe că lucrezi la rezolvarea problemei.
Pentru a păstra un client loial este important să continui să îi furnizezi valoare, lucru care este posibil datorită expertizei pe care o ai. Clienții te vad ca pe o autoritate în domeniul ales, prin urmare așteptările lor trebuie îndeplinite. Cu cât oferi mai multă valoare, cu atât șansele ca el să meargă la concurență scad. Încrederea clientului în produsele sau serviciile tale va crește.
Înțelegerea tendințelor, adoptarea tehnologiei, conexiunea emoțională cu clientul reușesc să dea valoare businessului tău. În felul acesta îți vei asigura un loc de vază în industria în care activezi.
Sursa foto: Pixabay.com
BNR, anunț ȘOC! Noi majorări de rate începând de azi!... Care este cea mai bună perioadă din an în care să cumperi o casă...