Antena Căutare

Doua Mari Premii pentru campania "Noul Rom", la Cannes Lions 2011

Spotul publicitar pentru asa zisa campanie de rebranduire a ciocolatei Rom Tricolor, realizat de McCann Erickson, a castigat doua Mari Premii la cel mai important festival international de publicitate - Cannes Lions. Campania "Noul Rom" (American Rom) a adus agentiei Marele Premiu la sectiunile Direct Lions si Promo&Activation Lions, sectiuni in care a inregistrat mai multe nominalizari si cate un Gold Lion.


Aceeasi campanie a adus McCann si doi Lei de bronz la sectiunea PR Lions, potrivit unor reprezentanti ai agentiilor romanesti prezenti la gala de premiere.

"Este o realizare foarte mare sa iei un Grand Prix, este o realizare foarte mare sa iei un Gold sau orice premiu la Cannes Lions. Cred ca este cea mai buna performanta, pana acum, pentru o agentie din Europa Centrala si de Est. Este un semn foarte bun, anume ca regiunea are un potential foarte mare pe piata de publicitate. Daca noi am spart gheata si am dovedit ca se poate castiga in stil mare la Cannes, cred ca este timpul si pentru Europa de Est sa devina o minune a Cannes-ului", a declarat Adrian Botan, McCann Erickson, pentruHotNews.ro, la scurt timp dupa aterizarea la Cannes.

"Ne bucuram pentru McCann - au avut doua golduri la Direct, respectiv Promo Lions, ambele transformate in Grand Prix. Au avut un Gold la fiecare dintre cele doua categorii si, in plus, doua Bronze la sectiunea PR". Felix Tataru a precizat ca o campanie inscrisa de GMP/Webstyler la sectiunea PR Lions si inclusa pe lista scurta nu a fost premiata", a spus si Felix Tataru, director al agentiei GMP si presedinte IAA Romania.



La festivalul Cannes Lions, McCann Erickson are 7 nominalizari la 4 sectiuni: Direct (2 categorii: Fast Moving Consumer Goods si Traffic & Brand Building), Promo & Activation (2 categorii: Best New Product Launch/Re-Launch or Multi-Product Promotion at Retail si Food and Non-Alcoholic Drinks), PR (2 categorii: Consumer Goods, including FMCG and Household Products si Best Launch or Re-launch) si Media (categoria: Best Use of Integrated Media).

Campanii romanesti incluse pe lista scurta la primele sectiuni Cannes Lions pentru care au fost anuntate nominalizarile

Campanie - Agentie - Sectiune/Categorie:

• American Rom - McCann Erickson Bucuresti pentru Kandia Dulce - DIRECT Lions / Traffic &Brand Building

• American Rom - McCann Erickson Bucuresti pentru Kandia Dulce - DIRECT Lions / Fast Moving Consumer Goods

• American Rom - McCann Erickson Bucuresti pentru Kandia Dulce - PROMO & ACTIVATION / Best New Product Launch or Re-launch or Multi-Product Promotion at Retail

• American Rom - McCann Erickson Bucuresti pentru Kandia Dulce - PROMO & ACTIVATION / Food & Alcoholic Drinks

• American Rom - McCann Erickson Bucuresti pentru Kandia Dulce - MEDIA Lions / Best Use of Integrated Media (premiile la aceasta sectiune vor fi acordate marti seara)

• American Rom - McCann Erickson Bucuresti pentru Kandia Dulce - PR Lions / Consumer Goods, including FMCG and Household Products

• American Rom - McCann Erickson Bucuresti pentru Kandia Dulce - PR Lions / Best Launch or Relaunch

• Youngest Highest - campanie GMP inscrisa de Webstyler, pentru Clubul Montan Altitudine - PR Lions / Charity and Not for Profit

Pasajul Basarab, "Inceput de Basescu, terminat de Oprescu"... CE intrerupe platile pentru infrastructura de transport din Romania...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x